fhl Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det er da ingenting galt med å bruke PA-utstyr hjemme. Frode Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Neida det er jo helt greit å bruke PA hjemme, hvis du bor i en garasje eller et selskapslokale. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det er det samme hvor man bor, volumet styrer man jo selv. Frode Lenke til kommentar
doogy93 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Flott, skal se og høre på XTZ sine høyttalere i dag, om de ikke gir nok trøkk, noe jeg regner med at de gjør, vil jeg nok velge CV:) Lenke til kommentar
doogy93 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Da har jeg kjøpt anlegg, det ble 5.2 pakka fra Surround.no, kun satt opp til midlertidig bruk i pendlerleilighet på Kolbotn, hittill er det koblet opp så jeg har 2.2 stereoanlegg til enkel tv og radio bruk. Forblir slik til jeg tar det med nedover til huset, grunnet leilighetskompleks, så kan ikke spille så høyt! Virker solid, god konstruksjon, og presis og god bass, kommer tilbake med mer senere, nå er det frustrerte fruer:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå