Koba08 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hei! Kjøpte for noen uker siden en Samsung LCD-TV av typen LE32A676. Sistnevnte har innganger for både VGA og A/V. Her om dagen tenkte jeg at jeg skulle bruke TV'en som PC-skjerm/"PC-høyttaler". Jeg vet at ikke VGA overfører bilde, så det jeg gjorde var å koble VGA'en for seg, og deretter koble en kabel ut fra 3,5mm jackutgangen på Pc'en, og inn på en av A/V (Audio) inputsa på TV'en. Resultatet er at bildet er så godt som det kan få blitt (med VGA), men lyd har jeg fortsatt ikke. Noen andre som har denne TV'en og vet om hvilke instillinger som evt. må forandres for å få bilde fra VGA og lyd fra A/V samtidig? Thanks in advance, - Koba Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hei Jeg har nesten samme tv selv, LE40A656. Ved siden av VGA inngangen på tven min har jeg en inngang som heter "pc in" hvor jeg får plass til en jack kabel, prøv å koble en 3.5 mm minijack der. Tror du skal få lyd da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå