P0nduz Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hei Tenkte jeg skulle kjøpe meg en iphone som telefon nr 2 og det eneste jeg gjør er å surfe og sjekker mail ringer nesten aldri og sender heller ikke så mye meld. Regner med at iphone er best til dette formålet i forhold til pris? Hvilket tilbud er det beste for meg ut i fra mitt bruk? takker på forhånd for svar:) mvh JC Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvis du i hovedsak kun surfer og sjekker mail ville jeg nok sett på Nokia 5800 i stedet. Den har bedre batterilevetid samt er mer åpen, slik at du kan få brukt Opera Mini som gjør surfingen både raskere og langt billigere. Så kombinerer du med for eksempel One Call Faktura. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Hadde 5800 før og synes ikke skjermen på denne var så god. Trodde iphone var den mobilen som var best til surfing i forhold til pris mulig jeg tar feil men skal jeg ha en nokia blir det hvertfall en i E serien da disse har bedre støtte for exchange enn 5800 har. Takker for svar skal vurdere 5800 på nytt. Lenke til kommentar
poolshot Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hadde 5800 før og synes ikke skjermen på denne var så god. Trodde iphone var den mobilen som var best til surfing i forhold til pris mulig jeg tar feil men skal jeg ha en nokia blir det hvertfall en i E serien da disse har bedre støtte for exchange enn 5800 har. Takker for svar skal vurdere 5800 på nytt. Ikke vurder E-Serien opp mot iPhone når det gjelder dine krav, iPhone er mange klasser bedre på begge punkter. Bruker selv både E75 og iPhone hver dag i forbindelse med jobb og anbefaler deg lett iPhone kontra E-serien når det gjelder både mail og surf. 5800 kjenner jeg bare litt til og jeg mener den står frem som nok en "dårlig iPhonekopi" Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Trodde iphone var den mobilen som var best til surfing i forhold til pris mulig jeg tar feil men skal jeg ha en nokia blir det hvertfall en i E serien da disse har bedre støtte for exchange enn 5800 har. Vil nå heller si at andre telefoner med tilsvarende skjermstørrelse og høyere oppløsning er bedre egnet til surfing. "Alle" andre mobiltelefoner enn Iphone tillater også bruk av Opera Mini, som gjør surfingen langt billigere og raskere. Som på f.eks. HTC Touch HD så trenger man ikke å zoome, samt at det blir minimalt med scrolling ved bruk av Opera Mini (pga skjermoppløsningen). Velger man Windows Mobile så har man også en del nettlesere å velge i blant, samt skikkelog støtte for e-post og mobilt kontor. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Trodde iphone var den mobilen som var best til surfing i forhold til pris mulig jeg tar feil men skal jeg ha en nokia blir det hvertfall en i E serien da disse har bedre støtte for exchange enn 5800 har. Vil nå heller si at andre telefoner med tilsvarende skjermstørrelse og høyere oppløsning er bedre egnet til surfing. "Alle" andre mobiltelefoner enn Iphone tillater også bruk av Opera Mini, som gjør surfingen langt billigere og raskere. Som på f.eks. HTC Touch HD så trenger man ikke å zoome, samt at det blir minimalt med scrolling ved bruk av Opera Mini (pga skjermoppløsningen). Velger man Windows Mobile så har man også en del nettlesere å velge i blant, samt skikkelog støtte for e-post og mobilt kontor. ....sletta denne jonas, gidder ikke falle ned på ditt nivå Endret 13. mai 2009 av Andynator Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Fant vel ut at beste tilbudet blir med iConnect. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå