Gå til innhold

Lost 5x16-17:"The Incident, Part 1 & 2"(USA)

102 stemmer

1. 1. Var det en bra sesongfinale?

• Bra, yes 60 feet Jacob!
      74
    • God, men hva er innholdet i kassa til Hurley?
      24
    • Dårlig, Let`s brawl like Jack and Jim
      4
  2. 2. Beste døden i sesongfinalen?

• Juliet.
      52
    • Phil "Clippy"
      27
    • Jacob
      23

Anbefalte innlegg

Gleder meg mest til Jack / Locke gjenforeningen. Hvis det skal skje må det jo bli i en annen tid enn der sesongen sluttet. Tror allikevel vi får se det. Ser det for meg... "I'm so sorry John..."

Jepp, håper vi får den, siden den utvilsomt vil bli veldig spesiell. To karakterer som har vært SÅ uenige hele tiden, og plutselig har Jack begynt å forstå Locke. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gleder meg mest til Jack / Locke gjenforeningen. Hvis det skal skje må det jo bli i en annen tid enn der sesongen sluttet. Tror allikevel vi får se det. Ser det for meg... "I'm so sorry John..."

Jepp, håper vi får den, siden den utvilsomt vil bli veldig spesiell. To karakterer som har vært SÅ uenige hele tiden, og plutselig har Jack begynt å forstå Locke. :)

Er det noe jeg har gått glipp av? Sist jeg sjekka trengte ikke jack å komme til øya uansett. Hvis det er en gjenforening med locke ville han nok vært enda mer lei av tullet hans?

Lenke til kommentar

Ikke noe poeng å sitere når du svarer den forrige som svarer.

Men Jack tror jo at han er der for en grunn, og nå er den grunnen å endre framtiden slik at flyet aldri ville crashet. Jeg vil si det er god nok grunn til å komme til øya

Lenke til kommentar

Nå spørs det jo da om Jack møter Locke, eller Flocke! :p

Men ja, Jack og lockes forhold er noe av det mest unike med serien.. Det er kommer under et av seriens trademarks: Man of Science, man of faith.. yin & yang.. osv.

Men nå blir det jo uansett 2x man of faith da.. Det blir kanske som Eko og Lockes forhold i sesong 2/3

Endret av OCKi
Lenke til kommentar

Er det noe jeg har gått glipp av? Sist jeg sjekka trengte ikke jack å komme til øya uansett. Hvis det er en gjenforening med locke ville han nok vært enda mer lei av tullet hans?

Jack har jo tydelig blitt sterk i troen på at han er der "for a reason". At det er skjebnen hans. Locke lot seg ikke vippe så lett av pinnen bare på grunn av litt motgang, og det tror jeg ikke Jack gjør heller.

Lenke til kommentar

Jack har jo tydelig blitt sterk i troen på at han er der "for a reason". At det er skjebnen hans. Locke lot seg ikke vippe så lett av pinnen bare på grunn av litt motgang, og det tror jeg ikke Jack gjør heller.

Men daniel sa at det bare var tull?

Lenke til kommentar

Utdyp?

Han spurte om mora til daniel sa at han måtte komme eller noe, så sier daniel at dette var bare rent bull. Så begynte Jack å gi faen i alt.

Hvis jeg ikke husker rekkefølgen feil nå.

Lenke til kommentar

Utdyp?

Han spurte om mora til daniel sa at han måtte komme eller noe, så sier daniel at dette var bare rent bull. Så begynte Jack å gi faen i alt.

Hvis jeg ikke husker rekkefølgen feil nå.

Vel, det er jo sant, men det siste jeg så var at Jack prøvde å detonere en hydrogenbombe i den tro at det var hans oppgave og skjebne. Og at han fortalte Richard Alpert at "I wouldn't give up on him" (om Locke).

Lenke til kommentar

Nå etter at sesongfinalen virkelig har sunket inn, så sitter jeg bare med en fantastisk følelse.

Det var en perfekt finale, med tanke på at neste sesong blir den siste sesongen av Lost.

Uansett hvor mye jeg prøver å tenke på eventuelle løsninger, og teorier, så er det absolutt ingenting som er sikkert. Og jeg må si at selv om det til dels er litt irriterende, så er det en veldig god følelse også. Jeg klarer nesten ikke vente på neste sesong.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg synes fenal var genial :) Heldigvis var ikke spesialeffektene (ubåten) like katastrofale som sist.

Jeg vet ikke om jeg liker at Ben sin posisjon er svekket, og at han egentlig ikke er noe spesiell. Ghostie har jeg egentlig aldri likt så veldig, og mystikken rundt det, men så lenge det får en "naturlig" forklaring så skal jeg ikke klage.

Når fem sesonger er unnagjort sitter jeg igjen med et inntrykk av at serien gir oss så mye, men likevel så få svar. Jeg håper siste sesong gir oss svar slik at vi blir tilfredstilte, men egentlig er jeg ikke noe bekymret for det siden de har sagt de har en plan for hvordan det skal være.

Et lite spm på slutten: Hva heter themet som blir spillt i episode 15 helt på slutten (ca 40:15 og utover) der vi ser Locke og gjenger går bortover stranden. Det har gått igjen i flere sesonger, men jeg har aldri fått med meg hva det heter. Litt "aggressiv" felemusikk eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Et lite spm på slutten: Hva heter themet som blir spillt i episode 15 helt på slutten (ca 40:15 og utover) der vi ser Locke og gjenger går bortover stranden. Det har gått igjen i flere sesonger, men jeg har aldri fått med meg hva det heter. Litt "aggressiv" felemusikk eller noe slikt.

Tipper det er "Hollywood and Vines" du er på jakt etter. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...