morgan_kane Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Snart kommer den dagen alle tysk elever som har valgt nivå 1 tysk. som regel kan fåtallet tysk men er det noen som vet hva som forventes på skriveoppgavene?hvor langt man skal skrive og sånt? Endret 12. mai 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har kommet opp i tysk skriftlig, og tror det er mye de samme kravene som det er på tentamen. Litt usikker, men skal høre med tysklæreren min etterpå, så kommer tilbake her etter det. Jeg innbiller meg at det er mye den samme oppgaven som på tysk tentamen? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det er somregel som en tentamen, ofte blir det jo brukt en eldre eksamen på en tentamen. Et par kortsvarsoppgaver som går på å forstå en tysk tekst og kanskje skrive litt på norsk. Også til slutt skrive en lengere tekst. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Lykke til til dere som skal ha eksamen i dag! Jeg skal det, og føler jeg ikke er helt klar, men allikevel at jeg har gjort det jeg kunne ha gjort. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det er ikke så vanskelig som du tror. Det viktigste er at du anstrenger deg for å prøve å formidle en mening, ikke om alt er korrekt. Anstreng deg for å fortelle noe, selv om du gjør feil så er det bedre at du sier at "Ola har en blå bilER" enn at du lar være å skrive noe som helst. Kjør på! DEtte går så bra så. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hahaa... Tror ikke jeg er helt der nede, men takk! Tror nok dette skal gå fint! Lykke til til alle dere andre som måtte ha eksamen i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå