Roon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg lurer på om noen her inne kan hjelpe meg med å få laget et system som jeg kan bruke mens jeg jobber med service. Har diverse info som jeg må fylle ut og vil lagre i en database der jeg jeg kan hente de opp igjen ved bruk av ref.nr. og endre utfylte felter og printe ut 2 forskjellige utdrag av det som er i databasen. Det jeg vil ha mulighet til å gjøre er å legge all info inn på en side der jeg legger til nytt bidrag i databasen. Og ved å søke opp på ref nr vil jeg få 3 valg. 1. endre 2. lag pdf faktura 3. lag pdf av arbeidsgang. håper det er noen her som vil hjelpe meg med dette. vil gjøre dagen min lettere. når jeg nå jobber med excell og notepad. noe som ikke akkurat er så effektift. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Tenker du å hjelpe gratis eller betalt? Sikker på at det ikke finnes noe lignende systemer allerede? Lenke til kommentar
Roon Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 hadde tenkt gratis ja, men finnes det noe så vil jeg gjerne bli tipset om det. Lenke til kommentar
OIS Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har du allerede all data i et excel spreadsheet (og dette skal være et en bruker system) så kan du sikkert gjøre det enkelt med dataform, lookup funksjonene, export to pdf plugin og kanskje litt VB for å få inn noen fine knapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå