pwned Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 samme dag det ble slutt med en kjæreste over nesten 2 år, dro jeg på fest og fant meg noen andre å kose på... funka for meg Lenke til kommentar
Gjest Disturbia Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 samme dag det ble slutt med en kjæreste over nesten 2 år, dro jeg på fest og fant meg noen andre å kose på... funka for meg Hadde ikke funka for meg. Men godt det funker for noen. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 samme dag det ble slutt med en kjæreste over nesten 2 år, dro jeg på fest og fant meg noen andre å kose på... funka for meg Det der finner jeg bare patetisk. Forhåpentligvis av åpenbare grunner. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Ja, selvfølgelig enig. Det var kun en effektiv måte å komme over et forhold jeg kunne klart meg foruten den siste perioden av. En drastisk utblåsning kan du si. Lenke til kommentar
Gjest Disturbia Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg tenker som så at ingenting er så dårlig at det ikke er godt for noe, eller hvordan man sier det. Nå vet jeg mer hva jeg ikke aksepterer og aksepterer i et forhold, og hva jeg vil ha, leter etter og jeg har ikke minst lært veldig mye om meg selv. Nå kan jeg bli selvstendig og lære meg og ha det bra uten en person. Man vokser på det og det gir deg erfaringer så det er jo ikke bortkastet. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det er for all del ikke bortkastet =) Erfaringer er fine ting, de gjør at du kjenner igjen smellene hver gang du går på de Men ja, som du skriver selv, man lærer veldig mye om seg selv. Både hva man vil ha, og hva man ikke vil ha. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Man har jo hatt en fin tid (forhåpentligvis) med den du har vært sammen med, så det er på ingen måter bortkastet tid. bare se fremover nå du, hadde aldri forventet at jeg skulle se så lyst på livet så fort heller. Lenke til kommentar
Gjest Disturbia Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Man har jo hatt en fin tid (forhåpentligvis) med den du har vært sammen med, så det er på ingen måter bortkastet tid. bare se fremover nå du, hadde aldri forventet at jeg skulle se så lyst på livet så fort heller. Selvfølgelig angrer jeg ikke på tiden med han, har jo opplevd mye fint sammen som er minner jeg kan ta med meg videre=) Hvordan er din situasjon? Tror ikke du har skrevet om det..? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Joda jeg har skrevet mer enn nok både her og med andre hjelpsomme personer, og er nå nesten helt ferdig med det. Lenke til kommentar
Gjest Disturbia Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Man kommer seg alltid igjennom det til slutt, det tar bare tid. Gud hvor mye jeg har lest om TID, men det er jo sant, det eneste som hjelper 100%... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Et godt tips til den som tror at den har det kjipt; se en fil som heter "Mitt liv som hund". (http://www.imdb.com/title/tt0089606/) Se hvordan hovedpersonen møter motgang og takler det. Et eksempel til etterfølgelse! I tillegg er det en av de bedre filmene jeg har sett, så da slår man to fluer i en smekk. -KJ Lenke til kommentar
Gjest Disturbia Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hadde det ikke vært noen nedturer i livet så ville det heller ikke vært noen oppturer;) Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Tja, kunne nok klart meg uten ^^ Lenke til kommentar
Gjest Disturbia Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jaja, men sånn er ikke livet dessverre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå