pwned Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 hvis du leser litt ser du fort at det har hun allerede gjort Lenke til kommentar
Gjest Disturbia Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg føler vel at jeg har gjort alt som er mulig for å prøve å komme over han. Nå kan jeg bare ta tiden til hjelp. Jeg har feilet på veien med å ha sex med han, men jeg er bare menneskelig. Hvorfor skal det være så vanskelig å ikke ha kontakt selv om det er det beste for meg? Lenke til kommentar
Naomiosopolar Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fordi det føles så godt akkurat da. I allefall har jeg det slik. Akkurat blitt slutt med kjæresten, som jeg var sammen med i litt over et år. Og jeg må møte han på skolen hver dag siden vi går i samme klasse. Eneste råde jeg har er at du skaffer deg noe annet som kan gi deg kjærlighet. Personlig har jeg en hest som "kysser" på meg når jeg er lei meg. Og i tillegg så er han alltid glad for å se meg. Og dette hjelper virkelig på tunge dager. Så vis du ikke har et kjæledyr, skaff deg ett : ] Lenke til kommentar
Gjest Disturbia Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fordi det føles så godt akkurat da. I allefall har jeg det slik. Akkurat blitt slutt med kjæresten, som jeg var sammen med i litt over et år. Og jeg må møte han på skolen hver dag siden vi går i samme klasse. Eneste råde jeg har er at du skaffer deg noe annet som kan gi deg kjærlighet. Personlig har jeg en hest som "kysser" på meg når jeg er lei meg. Og i tillegg så er han alltid glad for å se meg. Og dette hjelper virkelig på tunge dager. Så vis du ikke har et kjæledyr, skaff deg ett : ] Jeg har en katt, veldig kosete en, hehe. Men jeg begynner jo å få det bedre, men det er stunder der det er ekstra ille og jeg savner han fryktelig. I det siste har jeg tenkt mye på han, ikke at det ikke går en dag uten, men hater å være steder vi har vært osv.. Jeg savner ikke måten han behandlet meg på, jeg får ikke bekreftelsen jeg trenger, så jeg skjønner egentlig ikke hva jeg savner med han.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hjelper ikke å slette nummeret, jeg husker fortsatt nummeret til eksen min i hodet. For å si det slik, jeg er 100% over hun, var aldri noe problem - da det faktisk var jeg som slo opp. Poenget var uansett, når man har sett et nummer nok ganger, og tastet det inn så sitter det. Lenke til kommentar
Naomiosopolar Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fordi det føles så godt akkurat da. I allefall har jeg det slik. Akkurat blitt slutt med kjæresten, som jeg var sammen med i litt over et år. Og jeg må møte han på skolen hver dag siden vi går i samme klasse. Eneste råde jeg har er at du skaffer deg noe annet som kan gi deg kjærlighet. Personlig har jeg en hest som "kysser" på meg når jeg er lei meg. Og i tillegg så er han alltid glad for å se meg. Og dette hjelper virkelig på tunge dager. Så vis du ikke har et kjæledyr, skaff deg ett : ] Jeg har en katt, veldig kosete en, hehe. Men jeg begynner jo å få det bedre, men det er stunder der det er ekstra ille og jeg savner han fryktelig. I det siste har jeg tenkt mye på han, ikke at det ikke går en dag uten, men hater å være steder vi har vært osv.. Jeg savner ikke måten han behandlet meg på, jeg får ikke bekreftelsen jeg trenger, så jeg skjønner egentlig ikke hva jeg savner med han.. Har katt jeg også x] Den delte seng med meg når jeg føler meg ensom om natten x] Var MYE dårlig behanling i mitt forhold også (begge veier) Men jeg tror det er de gode minnene som sitter igjen når du har dårlige dager å savner han noe voldsomt. Vis du ikke allerede gjør det, så fokuser på de dårlige sidene hans når du savner han. På hvor dårlig han kunne få deg til å føle deg. Lenke til kommentar
Gjest Disturbia Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 FAEN! jeg har slettet han fra facebook, men han har åpen profil! Whyyyyy, og jeg sjekker den iblant og det gjør så vondt!! Hvorfor kan ikke dette bare gå over=( Seriøst..kjærlighetssorg er virkelig det verste som fins, nå føler jeg for å gråte igjen. Og ja jeg kan nummeret hans utenatt, men det er et steg for meg å slette det uansett og det er et steg for meg å slette han fra facebook selv om han måtte ha åpen profil!!!!!! Jeg tenker mest på de gode stundene ja, når jeg tenker på de dårlig hjelper det en del, men bare en stund så kommer de fine minnene opp igjen..huff........ Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Kan hjelpe å snakke med noen om det, jeg fant ihvertfall det meget nyttig, du må nesten bare får ut alle følelsene dine... Lenke til kommentar
Gjest Disturbia Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg snakker jo med venninner og sånn..men føler at jeg ikke burde gjøre det for mye for kanskje de blir lei. Også har det gått 3 måneder og kanskje de tenker at jeg burde være over han nå.. Jeg kjenner ivertfall at jeg gjør det riktige ved å ikke ta kontakt og holde meg unna, det føles mye bedre enn hvordan jeg følte meg etter jeg hadde sex med han. Drømte om han inatt noe som gjorde utrolig vondt da jeg våknet, først drømte jeg at vi ble sammen igjen også drømte jeg at han skrøyt av at han hadde ligget med en annen jente..hater sånne drømmer. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Altså, har du gode venner, så kan du prate hull i hodet på dem om dine problemer, om det hjelper deg. 3 måneder var ganske lenge... Slike drømmer er noe dritt, men igjen, det kommer til å skje så lenge du har gutten i hodet ditt. Jeg tror det beste for deg er egentlig bare å komme deg ut, ikke sitt hjemme alene og depp, det hjelper ingen ting. Ikke håp på at dere kommer til å bli sammen igjen.. Lenke til kommentar
Gjest Disturbia Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Altså, har du gode venner, så kan du prate hull i hodet på dem om dine problemer, om det hjelper deg. 3 måneder var ganske lenge... Slike drømmer er noe dritt, men igjen, det kommer til å skje så lenge du har gutten i hodet ditt. Jeg tror det beste for deg er egentlig bare å komme deg ut, ikke sitt hjemme alene og depp, det hjelper ingen ting. Ikke håp på at dere kommer til å bli sammen igjen.. Jeg vet jo at de alltid er der, men jeg føler også at jeg kan snakke for mye om han hvis jeg nevner han hele tia. 3 måneder er kanskje "lenge", men når du har elsket den personen så tar det lenger tid enn det å komme over så sterke følelser, ikke nok med at han var min første kjærlighet, men også bestevenn..det er hardt å miste noen så brått. Jeg sitter ikke hjemme og depper, har kommet over det, har bare perioder som er ekstra ille, men generelt så har jeg det bedre og egentlig ganske bra. Men jeg tror jeg har kommet inn i et negatvit tankemønster, og jeg håper også at vi skal bli sammen igjen noen ganger, men jeg har akseptert at det er slutt. Første kjærlighetssorg er nok aldri lett, men det er noe de fleste må igjennom en gang i livet, jeg kommer sikkert til å oppleve kjærlighetssorg flere ganger i livet og, det er bare noe man må komme seg igjennom.. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Joda, jeg har netopp vært gjennom det samme selv, så vet hvordan det er. Tror det har gått 1 måned siden nå, og noen dager er helt jævlige, men ellers så går det rimelig fint nå, fordi jeg har vært flink til å gjøre andre ting, og fått snakket skikkelig ut med et par stk.. Lenke til kommentar
Gjest Disturbia Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har egentlig ikke latt meg ha tid til å sitte å deppe eller ligge under dyna flere dager i strekk, selv om jeg har hatt dager der jeg har sittet og grått mine tårer. Jeg gikk på både skole og jobb dagen etter bruddet, jeg klarte en utrolig vanskelig eksamen jeg hadde 1 måned etter bruddet, jeg har gått ut, reist, egentlig gjort alt man 'skal' gjøre, det er vel bare den lille kneika igjen jeg føler jeg må over. Men ellers går det 100 ganger bedre med meg enn for 2 måneder siden, han skal ikke få ødelegge livet mitt, det er for kort=) Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Da ser det ut som om du er på god vei Bare du ikke har noe som minner deg om han, så er du nok snart ferdig med det verste håper jeg. Lenke til kommentar
Gjest Disturbia Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Takk:) Litt deilig å føle at man klarer seg uten en gutt..det skal ikke være sånn at man er avhengig av den personen for å ha det bra. His loss.. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det er garantert nevnt, men om du faktisk greier å blokkere han helt fra livet ditt, overse totalt, så kan det hjelpe. Jeg prøvde, men greide det ikke, så gikk jo ikke så bra for meg, men det funker om du faktisk får det til. Lenke til kommentar
Gjest Disturbia Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det er garantert nevnt, men om du faktisk greier å blokkere han helt fra livet ditt, overse totalt, så kan det hjelpe. Jeg prøvde, men greide det ikke, så gikk jo ikke så bra for meg, men det funker om du faktisk får det til. Det jeg prøver på, men det er jammen ikke lett. Hjalp litt å slette facebooken hans, out of sight out of mind som man sier. Utrolig hvordan en person kan være stuck i hodet ditt 24/7..det tar tid, men jeg er ikke den mest tålmodige personen heller. Er ivertfall veldig lett å la vær å ta kontakt..håper det fortsetter sånn..i begynnelsen klødde jeg etter å sende han melding, nå gidder jeg ikke vie han mer oppmerksomhet.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Den beste måten å komme over noe på er å tilbringe tiden med noe som gjør at du a) ikke tenker på det du skal komme over og b) fyller mest mulig av fritiden din med ting som kommer inn under punkt a). Det aller, aller verste du kan gjøre er å drikke deg full og tilbringe tid for deg selv. Det vil gjøre at du først begynner å mimre, for så å la impulser styre handlinger. Ikke bra når man aller mest ønsker å tilbringe tid med eksen. -KJ Lenke til kommentar
Gjest Disturbia Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Den beste måten å komme over noe på er å tilbringe tiden med noe som gjør at du a) ikke tenker på det du skal komme over og b) fyller mest mulig av fritiden din med ting som kommer inn under punkt a). Det aller, aller verste du kan gjøre er å drikke deg full og tilbringe tid for deg selv. Det vil gjøre at du først begynner å mimre, for så å la impulser styre handlinger. Ikke bra når man aller mest ønsker å tilbringe tid med eksen. -KJ Jeg har nok å gjøre for tiden, så det går ganske greit egentlig. Jeg har drukket meg dritings og latt impulser styre handlinger ja, men det er det slutt på nå. Jeg tilbringer dog ikke tid med meg selv da jeg drikker meg dritings. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det å drikke seg dritings når en har kjærlighetssorg er et tveegget sverd; det kan hjelpe deg med å få tankene på andre ting / slappe av mer, men samtidig så risikerer du å få enda sterkere negative reaksjoner / savn. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå