Benbels Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hei! Det har seg slik at jeg er nøtt til å gå til inn kjøp av et par nye sko fordi jeg har vokst ut av de gamle. Jeg har alltid hvert glad i converse sko så jeg har kikket litt på converse.com og der fant jeg noen par jeg likte. Men så har jeg noen spørmål angående converse.com/fortolling/frakt. - Er det fortolling på sko? (Har hørt at det ikke er) - Hvor mye blir det i frakt? (Leste et innlegg om at det ble mye) - Hvor lang tid bruker converse.com på å frakte til Norge? Takker for svar Endret 16. mai 2009 av Baby B Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg kan svare på det første spørsmålet iallefall: Nei, det er ikke toll på sko. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hadde nå tenkt til å bestille 3 par sko derfra for 154,- USD. Men så når jeg kom fram til hvor mye frakt kosta så sto det 140,- USD. Er dette da hvor mye det kommer til å koste i frakt, eller hvor mye det ble alt i alt? (Syntes det ble litt rart at dem plutselig slo av 10 dollar. Trenger hjelp fort) Endret 16. mai 2009 av Baby B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå