Cursed Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Bor i Linddalsveien, vent 11 min så slenger jeg opp et kart/bilde. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg bor ved enden av pila, som du kanskje gjetta. Lenke til kommentar
espanos Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 St. Margherita på den italienske rivieraen! Sinnsykt bra sted med mye italienske bellas Lenke til kommentar
Menelya Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 PeNtA: :oops: :oops: :oops: My mistake... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 jeg skal med familien min og Gef til Italia. Vi skal kjøre.... men først skal vi innom i danmark på nordisk caravan treff... i slutten av ferien skal jeg til oslo på detderre ofshore greiene! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 PeNtA: :oops: :oops: :oops: My mistake... hoho! det går greit! jeg måtte bare pressisere at det er en forskjell :wink: Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Til Portugal å spille MASSE golf. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg skal på ferie i Lillesand... (bor her... ) dvs at jeg nok kommer til å være mye ute på sjøen, sitte å pilse i sjekte hele sommeren, digg Må nok ta en helg i Danmark med noen venner, bare ned å ta'an heilt ud, for så å reise hjem igjen Tar snart MC lappen, så det kunne ha vært gøy å tatt seg en MC tur, men da må jeg leie (vett ikke hvor lett det er å få tak i mellomklasse MC) Gidder ikke å kjøre på langtur med lett-MC'en mer Blir nok noen turer til vestlandet i sommer (Les: Sola (hjemma ), Haugesund (bror) og Bergen (søster) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Vi er en gjeng som skal til Danmark, Spania, Hellas eller Portugal, vi har ikke bestemt oss enda.. Blir hærlig... (drikke, drikke, drikke) Lenke til kommentar
Airwave Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Blir tur til singapore, malaysia og thailand i juli her! Flyr fra Brisbane (Australia, der eg har studert i 3.5 år) til singapore og skal derfra komme oss oppover til bangkok på rundt 2 uker.. Ser frem til en etterlengtet ferie! Blir en bra avsluttning på 5 års studering! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå