tadcomp Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Skal først til Spania, og en uke etter at jeg er hjemme skal jeg til Tro (ei lita slektsviktig øy uttafor Brønnøysund) på slektstreff. (Andre som skal til Tro da? Det blir 2. eller 3. helga i juli trur jeg...) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 http://forum.hardware.no Der har du mine planer Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Har planer om biltur i europa... Dra om sverige og estland, latvia, polen, tyskland og opp til norge om danmark igjen. Kan jo bli en grei tur da. Ellers blir det kanskje en tur til sørlandet med noen kamerater, det hadde vært moro. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Håper familien reiser vekk, da kan jeg være hjemme å slappe av med kompiser, kjøre båt. Og så skal jeg jobbe endel, trenger cash..... Må vel finne på no mer. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hm... Kanskje jeg får en liten sommerjobb.. Også blir det vel en liten tur ned til gærmanii ! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 jeg skal til naxos med to venner egen stooor leilighet og masse fyll og fest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Österreich å kjøre god bil i en uke Ellers blir det asia på høsten og besøke venner og bekjente Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Blir vel en snartur til sverige og finland. Ellers så er det veldig avhengig av veret. Blir det dårlig så reiser vi vel sørover og ei vekes tid. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 ska lenger en nesten alle dere til sammen jo skal ned til sør-korea og ut i fra webshoppende eg vert en liten tur innom komme eg hjem med masse elektronikk. forreksempel kan du få ein 42 toms plasmasjerm til 5000kr eller ka med ein mobil med kamera til 300 kr(du kan ikke bruke den i norge men se på prisen) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 jeg har satt mag et mål om at jeg i sommer skal komme meg bort til sofaen min ... og bli der Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 skal tre uker til italia jeg og flytte Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg skal omtrent dit bort >-------------------Her På en god dag, drar jeg sikkert helt hit 8) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Skal også en del til Arendal, da vi har fått vårs et eget ferie hus der i sommer, så da blir jeg nokk mye der, får ta med pcen i såfal wohoo! ændal om sommeren rocker! væme på fest? eller du var kanskje ikke gammel nok? synes nå i alle fall du bør benytte deg av alle babesa i lite klær og ta et par strandturer når du er her, ikke lukke deg inne med pcen hele tiden! over til hva jeg skal.. hm.. jeg skal jobbe.. i hele sommer.. har fri fra 1-4 juli, men det er også alt jeg har av ferie.. det suger å være lærling og ikke ha opparbeidet full ferie enda :-? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Trebåtfestivalen i Arendal doh! hva er dette for mangel på info da! får være måte på frekkheter! trebåtfestivalen er i Risør! ikke i Arendal.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Trebåtfestivalen i Arendal doh! hva er dette for mangel på info da! får være måte på frekkheter! trebåtfestivalen er i Risør! ikke i Arendal.. Frekkheter ?? joda, Risør er jo gull om sommeren Selv så skal jeg til Tyskland i Sommeren Blir kos Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg skal være i Risør i hele sommerferien (untatt 2 uker i nordnorge). Men har ikke tenkt meg på trebåtfestivalen, det er for mange turister der. Og så er det minst 10 grader for varmt. Det blir vel å sitte på rommet med Pc'n. Hvis noen ikke takler varmen nede i byen er det bare å ta en tur opp til meg :smile: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg skal være i Risør i hele sommerferien (untatt 2 uker i nordnorge). Men har ikke tenkt meg på trebåtfestivalen, det er for mange turister der. Og så er det minst 10 grader for varmt. Det blir vel å sitte på rommet med Pc'n. Hvis noen ikke takler varmen nede i byen er det bare å ta en tur opp til meg :smile: Du ? Risør mann ? Fortell ... Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Fortell om hva? Jeg bor her, ja hvis det er det du mener. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Fortell om hva? Jeg bor her, ja hvis det er det du mener. ja, viddefjell, krana, lindalen, bossvika, på landet ? Er egentlig en risør fyr selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå