Gå til innhold

Hvor skal du i sommerferien?

ludvig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har planer om biltur i europa...

Dra om sverige og estland, latvia, polen, tyskland og opp til norge om danmark igjen.

Kan jo bli en grei tur da. Ellers blir det kanskje en tur til sørlandet med noen kamerater, det hadde vært moro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Österreich å kjøre god bil i en uke :woot:

Ellers blir det asia på høsten og besøke venner og bekjente :)

Lenke til kommentar

ska lenger en nesten alle dere til sammen jo :lol:

skal ned til sør-korea og ut i fra webshoppende eg vert en liten tur innom komme eg hjem med masse elektronikk.:D

forreksempel kan du få ein 42 toms plasmasjerm til 5000kr

eller ka med ein mobil med kamera til 300 kr(du kan ikke bruke den i norge men se på prisen)

Lenke til kommentar

Skal også en del til Arendal, da vi har fått vårs et eget ferie hus der i sommer, så da blir jeg nokk mye der, får ta med pcen i såfal :roll:

wohoo! ændal om sommeren rocker! væme på fest? eller du var kanskje ikke gammel nok? :D

synes nå i alle fall du bør benytte deg av alle babesa i lite klær og ta et par strandturer når du er her, ikke lukke deg inne med pcen hele tiden! :yes:

over til hva jeg skal.. hm.. jeg skal jobbe.. i hele sommer.. har fri fra 1-4 juli, men det er også alt jeg har av ferie.. det suger å være lærling og ikke ha opparbeidet full ferie enda :-?

Lenke til kommentar
Trebåtfestivalen i Arendal  :woot:

doh! hva er dette for mangel på info da! får være måte på frekkheter! trebåtfestivalen er i Risør! ikke i Arendal.. :grumpy:

Frekkheter ??

joda, Risør er jo gull om sommeren :D

Selv så skal jeg til Tyskland i Sommeren ;) Blir kos

Lenke til kommentar

Jeg skal være i Risør i hele sommerferien (untatt 2 uker i nordnorge). Men har ikke tenkt meg på trebåtfestivalen, det er for mange turister der. Og så er det minst 10 grader for varmt. Det blir vel å sitte på rommet med Pc'n. Hvis noen ikke takler varmen nede i byen er det bare å ta en tur opp til meg :smile:

Lenke til kommentar
Jeg skal være i Risør i hele sommerferien (untatt 2 uker i nordnorge). Men har ikke tenkt meg på trebåtfestivalen, det er for mange turister der. Og så er det minst 10 grader for varmt. Det blir vel å sitte på rommet med Pc'n. Hvis noen ikke takler varmen nede i byen er det bare å ta en tur opp til meg  :smile:

Du ? Risør mann ? Fortell ... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...