ludvig Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Ja, hvor skal du i sommer ferien, viss du skal på noen lang tur da. Jeg skal til spain(Spania). Lenke til kommentar
smetho Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Ingen konkrete planer enda. Kanskje hopp-på tur til syden. Og kanskje en weekend hos ei venninne () i Førde. Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Ska til Sverige og sove på hytte Fattig ikke sant Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 I sommerferien skal jeg nok stå på ski i hagen! :wink: Eller kanskje ta en tur til syden...er ikke bestemt ennå Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg skal til Rudskogen Gleder meg, der er det rått! Bane løp og greier Får slege med meg kamera og ta masse bidler,der er årets høydepunkt når det gjelder bil greier Skal også en del til Arendal, da vi har fått vårs et eget ferie hus der i sommer, så da blir jeg nokk mye der, får ta med pcen i såfal Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Vel skal ihvertfall til spania med foreldrene men ellers blir det sikkert noe roadtrip eller noe. Spania er sikkert men resten er det ikke. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 [*] Turbonegro konsert [*] Rock am ring [*] Roskilde Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 vet ikke... kansje noen små turer.... :oops: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 [*] Turbonegro konsert [*] Rock am ring [*] Roskilde Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg skal være mest hjemme og noen uker på vestlandet for å jobbe Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Vil "bile" i Amerika, men noen (berte) må melde seg på først.. :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 For min del så blir det en "hopp på tur" på høsten. Finner en rimelig plass, bedre å bruke penger på lommeting, enn på reisen. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 I sommer skal jeg til Italia...skal kjøre ned med bil, så det blir vel gjennom danmark, tyskland, østerrike osv. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Familien har hus på Mallorca. Var lite turister der for 5 år siden, men nå har det begynt å bli for mange igjen. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg pleier å dra til USA, men jeg tror ikke det blir noe av det i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå