Gå til innhold

Går ikke ned i vekt :(

Anbefalte innlegg

Er det no spesiell trening som er veldig effektiv når det gjelder å gå ned i vekt? Er det noe spesielt man kan spise som får forbrenningen i gang? Har hørt kanel virker og tar en ts kanel også hverdag.

Du leste ikke hva jeg sa, tydeligvis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det no spesiell trening som er veldig effektiv når det gjelder å gå ned i vekt? Er det noe spesielt man kan spise som får forbrenningen i gang? Har hørt kanel virker og tar en ts kanel også hverdag.

Du leste ikke hva jeg sa, tydeligvis?

Jo jeg leste det :) men jeg må ned i vekt eller så overlever jeg ikke med meg selv, vil ikke begynne med selvskading igjen :S Det er ikke liksom noe jeg kan bestemme, hvis jeg blir nok deprimert blir jeg på en måte "paralysert" for å si det på den måten.( Litt ute av tema men)

Lenke til kommentar

Eg er 183, veg 63kg og har en lav BMI som akkurat kommer seg opp på Normal på BMI skalaen. Før såg eg på meg sjølv som en syltynn ekkel skapning som ingen ville ha, men eg innsåg at det er sjølvtillitten som feilar. Eg har no fått dame, samme vekta, eg gir faen i andre og folk seier eg er tynn, eg spøker sjølv om det, men eg har eit helvettes fint liv fordeom. Stå på med det mentale, ikkje heng deg opp i utseende.

Lenke til kommentar

Det blei eg også, men eg berre oversåg det. Prøv å ikkje tenk for mykje. Eg lev livet, eg sett meg ikkje fast i ting og sitter der og furter over noko som eigentlig ikkje skal sutrast over.

Eit ordtak eg ha høyrt er at det er bedre å komme heilt jevli til grava enn å kaste vekk heile livet på å sjå bra ut. Lev livet, ikkje tenk og ha det kjekt på reisa di igjennom livet. Om 2 år kjem du til å tenke over kor idiotisk dine tankar var... Sorry vist eg er frekk i kjeften no, men lev livet. Ikkje tenk.

Har erfaring med slike tenkefolk og dei har det ikkje godt i livet.

Endret av Bolivar
Lenke til kommentar
Det blei eg også, men eg berre oversåg det. Prøv å ikkje tenk for mykje. Eg lev livet, eg sett meg ikkje fast i ting og sitter der og furter over noko som eigentlig ikkje skal sutrast over.

Eit ordtak eg ha høyrt er at det er bedre å komme heilt jevli til grava enn å kaste vekk heile livet på å sjå bra ut. Lev livet, ikkje tenk og ha det kjekt på reisa di igjennom livet. Om 2 år kjem du til å tenke over kor idiotisk dine tankar var... Sorry vist eg er frekk i kjeften no, men lev livet. Ikkje tenk.

Har erfaring med slike tenkefolk og dei har det ikkje godt i livet.

Du var ikke frekk :) du sa vel helst bare sannheten :)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...