chaos3 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg har prøvd å slanke meg skikkelig lenge nå, men gikk bare ned fra 53 til 49, men nå har jeg gått opp igjen og veier 52 kg. Jeg vil ned til 45 kg. Jeg er veldig lita bare 156 cm over bakken. Jeg spiser rundt 1000-1200 kcal hver dag og tar 50 knebøy og 50 beinløft på sida på hvert bein hver dag + en gåtur med bikkja. Spiser veldig sunt og snop bare på lørdager. Trener ordentlig kanskje 3-4 ganger i uka med en joggetur/tredemøll + litt diverse styrketrening. Så jeg trenger litt hjelp med hvordan jeg kan gå ned, Tusen takk for svar Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tren som du slanker deg, det er ikke sikkert at det vil gi noe utslag på badevekta, men du blir definitiv sunnere av det, muskler veier mer enn fett . Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kva med å kutte ut laurdagsgodtet? Men kvifor skal du ned så mykje i vekt? Lenke til kommentar
chaos3 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Kva med å kutte ut laurdagsgodtet? Men kvifor skal du ned så mykje i vekt? Fordi som jeg skrev er jeg veldig lita og med en vekt på 52 kg ser jeg smålubben ut og trives ikke i det hele tatt med kroppen min. Har alltid gjort det og når jeg var yngre drev jeg med selvskading på grunn av vekta :S Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvor gammal er du? Er jo en grense på hvor mye det er forsvarlig å gå ned. Lenke til kommentar
chaos3 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Hvor gammal er du?Er jo en grense på hvor mye det er forsvarlig å gå ned. Er snart 20 år Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Kjenner ei jente som er 165 og hun veier 55kg... Ho er feit eller ser feit ut, ho har bare litt kjøtt på kroppen. Ho har ikkje ... "flappe" armar eller hengemage, hun har bare litt ekstra kjøtt på kroppen. Selv liker eg dette, eg synast ikkje det er fint med syltynne jenter og slikt. Kva seier dine venner om deg og kroppen din? Endret 12. mai 2009 av Bolivar Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Spiser veldig sunt og snop bare på lørdager. Mengden mat spiller også en rolle, spiser du mye sunn mat så kommer du fremdeles til å legge på deg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg er ikke i nærheten av å være ekspert på dette, men husk at vekt bare er tall. Såppas mye som du trener er det nok mye muskler ute å går kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
chaos3 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Kjenner ei jente som er 165 og hun veier 55kg... Skal ikkje sei ho er feit eller ser feit ut, ho har bare litt kjøtt på kroppen. Ho har ikkje ... "flappe" armar eller hengemage, hun har bare litt ekstra kjøtt på kroppen. Selv liker eg dette, eg synast ikkje det er fint med syltynne jenter og slikt. Kva seier dine venner om deg og kroppen din? De er for det meste enige med meg og syntes at jeg er lubben og burde kanskje ta noen kilo... Lenke til kommentar
Right Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Mengden mat spiller også en rolle, spiser du mye sunn mat så kommer du fremdeles til å legge på deg. Eller for lite. Et kaloriinntak på 1000-1200kcal per dag er IKKE mye! Endret 12. mai 2009 av Right Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Mengden mat spiller også en rolle, spiser du mye sunn mat så kommer du fremdeles til å legge på deg. Eller for lite. Et kaloriinntak på 1000-1200kcal per dag er IKKE mye! Åja, la ikke merke til det. Ja du må passe på å ikke spise for lite, kroppen roer ned forbrenningen og tar vare på fettet hvis den ikke får nok næring. For eksempel, stopper du å spise så raser du ned i vekt, men det skal da utrolig lite til før du legger på deg igjen, gjerne langt mer enn du var i starten. Også kalt jojo slanking... Endret 12. mai 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
chaos3 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Mengden mat spiller også en rolle, spiser du mye sunn mat så kommer du fremdeles til å legge på deg. Eller for lite. Et kaloriinntak på 1000-1200kcal per dag er IKKE mye! Jeg kan jo legge inn "spiseplanen" min da Frokost: Et knekkebrød og en frukt + te uten sukker Lunsj: To knekkebrød + melk Før middag: Et knekkebrød + en frukt + vann Middag: En vanlig porsjon av eksempel: pasta og kjøttdeig/suppe/ris og kylling/salat/ eller hva nå jeg lager til middag Kveldsmat: To knekkebrød + vann Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Er du i voksen alder, trådstarter? EDIT: Din BMI er perfekt sunnhetsmessig forresten, den er på 21. Altså nøyaktig der en jente med normal kroppsbygning (da tenker jeg ikke på høyde..!) skal være. Går du ned til 45 er du i klassen undervektig, som vil være helsefarlig. Endret 12. mai 2009 av Alastor Lenke til kommentar
chaos3 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Er du i voksen alder, trådstarter? Jeg er snart 2o år gammel Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Fortsett med treningen, fortsett med å spise sunt, og jobb med selvtilliten. Du har en flott kropp slik den er nå . Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hun svarte litt lengre oppe i tråden av hun var 20 år Edit: Så nå at dette allerede var blitt svart på. Endret 12. mai 2009 av Jompio Lenke til kommentar
chaos3 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Er det no spesiell trening som er veldig effektiv når det gjelder å gå ned i vekt? Er det noe spesielt man kan spise som får forbrenningen i gang? Har hørt kanel virker og tar en ts kanel også hverdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå