Tungsten Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hei, lurer på å gå til anskaffelse av en eller annen 4veis KVM switch, har tittet litt rundt og bla funnet en 4veis Belkin KVM på elkjop til ca 1500, denne takler i flg boksen oppløsninger til 2048 x ????@85hz(husker ikke) og med mus tastatur emulering. Også har man jo denne fra Komplett http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...57&GrpID=1&s=pl og er ratet mye likt belkin boksen... Er det noen her som har noe for/imot noen av disse ? Tenker spesielt på bildekvalitet etc..evnt har andre bokser å foreslå....helst til under 1500 Lenke til kommentar
pekle Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Har ein EMiNE ME-410EL. Den er heilt søppel. Men det kan hende den som du linka til er bra.. Lenke til kommentar
Tungsten Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Jaha, kunne du tenkt deg å utdype litt mer ? Hva er det som er dritt med den ? Fusker tastatur og mus greiene, blir bildet crap ? Lenke til kommentar
pekle Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Bildet er crap - max 60Hz når ein har fornuftig oppløysing (1280x1024). Lenke til kommentar
Tungsten Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Ikke bra siden jeg er avhengig av 1280x1024@85hz , høres mere og mer sannsynlig ut med Belkin boksen da..siden det står der hva den skal klare, og hvis den ikke klarer det er det ikke noe som er mer morsomt en å plage clueless elkjop ansatte Lenke til kommentar
hasoere Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Ikke bra siden jeg er avhengig av 1280x1024@85hz , høres mere og mer sannsynlig ut med Belkin boksen da..siden det står der hva den skal klare, og hvis den ikke klarer det er det ikke noe som er mer morsomt en å plage clueless elkjop ansatte Jeg har kjøpt denne: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=1...78&pn=710726005 Den funker som bare rakkern, billig er den også. Det som er kjekt er at man kan bytte med tastekombinasjonen scroll lock -> scroll lock -> nummertast (feks 1, 2 osv..) Takler 1280x1024@85 hz utmerket... -Håvard Lenke til kommentar
Tungsten Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Den der var så billig at det bare er å bestille Lenke til kommentar
hasoere Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Den der var så billig at det bare er å bestille Ja, det gjorde jeg, og angrer ikke. De har også en pakke med 4 kabler du kan bestille. Totalt kom det på 874 kroner inkludert frakt. -Håvard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå