Gå til innhold

Den lille solbrilletråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer nå sterkt å gå til innkjøp av Louis Vuitton Evidence Shades, men er veldig avhengig av å få prøvd dem først - noen som vet om dette er mulig noen plass? (må vel i utgangspunktet være LV-shappa i Oslo antar jeg?)

Og, burde jeg gå for sorte eller røde? Synes de er knalltøffe begge to.

Lenke til kommentar

Vurderer nå sterkt å gå til innkjøp av Louis Vuitton Evidence Shades, men er veldig avhengig av å få prøvd dem først - noen som vet om dette er mulig noen plass? (må vel i utgangspunktet være LV-shappa i Oslo antar jeg?)

Og, burde jeg gå for sorte eller røde? Synes de er knalltøffe begge to.

Hør med LV butikken om de har de der ja. Tror det kan være vanskelig å få tak i de andre steder i Oslo/Norge.

Akersgata 20,0158 Oslo

22828800

Kontakt info om du trengte.

btw: jeg ville kjøpt dem i sort i så fall.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Venteliste? De får jo varer en gang i uken. Du skulle vært der tidligere i sommer.

Evidence'ene blir håndlaget og produksjonen klarer tydeligvis ikke å holde følge med etterspørselen. De får inn 3-4 eksemplarer i uka, og nå var det 20-30 på venteliste.

Endret av DJCrapBag
Lenke til kommentar

Venteliste? De får jo varer en gang i uken. Du skulle vært der tidligere i sommer.

Evidence'ene blir håndlaget og produksjonen klarer tydeligvis ikke å holde følge med etterspørselen. De får inn 3-4 eksemplarer i uka, og nå var det 20-30 på venteliste.

Du kunne sagt ifra, så hadde jeg fått dem til å fly inn et par fra Stockholm eller Køben.

• Liker 2
Lenke til kommentar

EDIT: OG selvfølgelig er de håndlavde, alt Louis Vuitton selger er det.

Du kunne sagt ifra, så hadde jeg fått dem til å fly inn et par fra Stockholm eller Køben.

Dem? :) Til samme pris som i butikken?

Hva er prisen på de brillene, DJ?

3500,-

Selvfølgelig. Hadde jeg blitt med i butikken, hadde du sluppet venteliste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...