thrice Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Stikk innom en optiker og få de til å hjelpe deg med å finne noen som passer ansiktet ditt. Si du må tenke på det og kjøp noe lignende fra boder på gata eller fra otticanet.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jøss. Her trenger jeg ikke stille spørsmål før jeg får svar en gang. Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Vurderer nå sterkt å gå til innkjøp av Louis Vuitton Evidence Shades, men er veldig avhengig av å få prøvd dem først - noen som vet om dette er mulig noen plass? (må vel i utgangspunktet være LV-shappa i Oslo antar jeg?) Og, burde jeg gå for sorte eller røde? Synes de er knalltøffe begge to. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Har ingen aning hvor de selges. Har fått sansen for Persol 714 jeg! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Vurderer nå sterkt å gå til innkjøp av Louis Vuitton Evidence Shades, men er veldig avhengig av å få prøvd dem først - noen som vet om dette er mulig noen plass? (må vel i utgangspunktet være LV-shappa i Oslo antar jeg?) Og, burde jeg gå for sorte eller røde? Synes de er knalltøffe begge to. Hør med LV butikken om de har de der ja. Tror det kan være vanskelig å få tak i de andre steder i Oslo/Norge. Akersgata 20,0158 Oslo 22828800 Kontakt info om du trengte. btw: jeg ville kjøpt dem i sort i så fall. Endret 10. juni 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Noen som vet navnet på brillene som han karen bruker i : http://www.youtube.com/watch?v=dy2nBvtkgyE Endret 11. juni 2010 av Freds Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 De har dem. De sorte hadde dem dessverre ikke, men jeg er satt på venteliste nå ihvertfall Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 De har dem. De sorte hadde dem dessverre ikke, men jeg er satt på venteliste nå ihvertfall Venteliste? De får jo varer en gang i uken. Du skulle vært der tidligere i sommer. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Da ble det enda et par Ray-Ban solbriller på meg. RB8305, karbonfiber. http://www.ray-ban.com/usa/products/RB8305/082-83 Blir noen dager til jeg får de, siden jeg må ha styrke. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kan en få satt inn solbrilleglass med styrke i hvilken som helst innfatning? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kan en få satt inn solbrilleglass med styrke i hvilken som helst innfatning? Det er ikke værre enn at du spør optikeren om han vil slipe til glass. Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Venteliste? De får jo varer en gang i uken. Du skulle vært der tidligere i sommer. Evidence'ene blir håndlaget og produksjonen klarer tydeligvis ikke å holde følge med etterspørselen. De får inn 3-4 eksemplarer i uka, og nå var det 20-30 på venteliste. Endret 15. juni 2010 av DJCrapBag Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Hva er prisen på de brillene, DJ? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Venteliste? De får jo varer en gang i uken. Du skulle vært der tidligere i sommer. Evidence'ene blir håndlaget og produksjonen klarer tydeligvis ikke å holde følge med etterspørselen. De får inn 3-4 eksemplarer i uka, og nå var det 20-30 på venteliste. Du kunne sagt ifra, så hadde jeg fått dem til å fly inn et par fra Stockholm eller Køben. 2 Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Du kunne sagt ifra, så hadde jeg fått dem til å fly inn et par fra Stockholm eller Køben. Dem? Til samme pris som i butikken? Hva er prisen på de brillene, DJ? 3500,- Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 EDIT: OG selvfølgelig er de håndlavde, alt Louis Vuitton selger er det. Du kunne sagt ifra, så hadde jeg fått dem til å fly inn et par fra Stockholm eller Køben. Dem? Til samme pris som i butikken? Hva er prisen på de brillene, DJ? 3500,- Selvfølgelig. Hadde jeg blitt med i butikken, hadde du sluppet venteliste. Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Selvfølgelig. Hadde jeg blitt med i butikken, hadde du sluppet venteliste. Stilig. Jobber du der, eller har noen annen form for "relasjon" til butikken/ansatte? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Selvfølgelig. Hadde jeg blitt med i butikken, hadde du sluppet venteliste. Stilig. Jobber du der, eller har noen annen form for "relasjon" til butikken/ansatte? Gode kunder slipper venteliste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå