fkm Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Må si meg enig i at de var harry. Lenke til kommentar
Asuncion Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Fant noen kule Rayban på finn.no . Hva syns dere? Endret 25. juli 2009 av Asuncion Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Her i huset kjøres det kun ekte Wayfarers! Blir nesten litt "sinna" når folk går med fake eller kopier - hehe. Bare synd jeg trenger styrke i glassene, så får ikke brukt orginale glass med gravering og logo på.. Skal kjøpe meg Wayfarer-innfatninger for å putte ordentlig glass i også - til alt annet en solbrillebruk. Lurer på om jeg skal kjøpe de minste (nye) eller de største (orginale). Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Må nesten bumpe denne tråden her da det nærmer seg sommer (vel vel) - samt vi kan få litt diskusjon inn i hvilke solbriller folk vil bruke denne sommeren! Legger også ved at otticanet har salg nå, så er penger å spare på å kjøpe nå. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg kommer til å bruke mine RayBan Wayfarer i sort, de passer omtrent til alt. Kanskje jeg skal kjøpe et par brune også! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvilken modell er smalere enn enn de 'vanlige' ray bans? de er litt for store til meg. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tenker på å kjøpe meg disse til våren. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Tanker om disse? Tenkte jeg skulle prøve å finne noe annet en wayfarers, andre tips? Viss ikke ender jeg vel også opp med de. EDIT: Også mulig å kjøpe med svart ramme (som er mest aktuelt), men fant ikke bilde av det. Endret 9. februar 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tja.. kan vel fungere sliter selv med å finne solbriller jeg liker, og som kler meg. Tar gjerne imot tips jeg og, hvis noen har det. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Om du sliter med å finne solbriller du liker og kler må du for Guds skyld gå i butikk og prøve de før du handler på nett når du skal ut med litt penger. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 ^Ey, svar på mitt spm ang hva du tycktes om brillene jeg slang ut et bilde av da - kjiping! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 De var helt greie, ganske standard egentlig. Ser mye sånne ute om dagen. Synes disse fra Marc Jacobs er et litt mer spenstig alternativ da Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Om du sliter med å finne solbriller du liker og kler må du for Guds skyld gå i butikk og prøve de før du handler på nett når du skal ut med litt penger. Jeg har vært innom mange butikker, aldri i verden om jeg gidder å bestille før jeg har sett/prøvd dem først. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Hvilken modell er smalere enn enn de 'vanlige' ray bans? de er litt for store til meg. Vil tro det er 2132 som er slimmere Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har alltid hatt lyst på et par ordentlige pilotbriller fra raybans, og ikke dette kopitullet fra H&M jeg har brukt de siste årene. Hva er prisen for et par ekte pilotbriller? Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Spørs litt hvilke glass du skal ha osv, men tipper rundt 1300-1700 Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tenkte jeg skulle få meg noen nye solbriller nå som det nærmer seg varmere tider, og har sett på disse:) Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Syns ikke de var spesielt kule/fete/fine. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Enig med kavinsky, likte de ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg er fan av sånne typer briller som Bam Margera bruker her. Noen som veit hvor jeg kan leite etter sånne briller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå