Svampebob Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Får disse snart http://oakley.com/pd/2026/5453 Hva synes folk? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Likte de! Er på jakt etter " sportsbriller " jeg også. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Slike briller liker jeg best til aktivt bruk, om du skal bruke dem til "vanlig" bruk kommer det litt an på stilen din imo Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Er selvfølgelig til sportsbruk, karlson Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Stemmer det, tenkte å bruke de når jeg løper/sykkler ikke til å være på stranden eller noe lignende. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Da likte jeg de Men ser titt og stadig et par harrytasser som løper rundt med slike solbriller og helsetrøye på stranden, og da er de ikke spesielt fete Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Så da passer det seg bedre å løpe rundt i helsetrøye & wayfarers feks? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Neida, poenget mitt var bare at jeg liker slike briller til aktivt bruk, men jeg synes fort det blir litt harry til vanlig bruk Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Neida, poenget mitt var bare at jeg liker slike briller til aktivt bruk, men jeg synes fort det blir litt harry til vanlig bruk Men det virka også som at du hadde noe i mot folk som trente på stranden med slike briller. Harrytasser som løper rundt med helsetrøye. Sånn, nok kverulering fra mi side. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Oakley sportsbriller er rett og slett stygge. Eg får straks assosiasjonar med Lance Armstrong, som er ein stor douchebag. Sats heller på Oakley Frogskins eller Oakley Jupiter, eventuelt noko frå Dragon. Dei har sinnsjukt mange feite briller i årets kolleksjon. Veit du skulle bruke dei til sport og sånn, men ver så snill: ikkje sjå ut som du skal douche deg rundt frankrike på ein gay sykkel. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 takker frigata for dagens første latter Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Oakley sportsbriller er rett og slett stygge. Eg får straks assosiasjonar med Lance Armstrong, som er ein stor douchebag. Sats heller på Oakley Frogskins eller Oakley Jupiter, eventuelt noko frå Dragon. Dei har sinnsjukt mange feite briller i årets kolleksjon. Veit du skulle bruke dei til sport og sånn, men ver så snill: ikkje sjå ut som du skal douche deg rundt frankrike på ein gay sykkel. Anbefal meg noen briller da. Virker som du er en person jeg virkelig må får aksept hos, og jeg vil gjerne at solbrillene jeg skal bruke er godtatt av deg. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Haha Frigata har virkelig et enormt behov for å vise en stor finger til alt og alle rundt seg. Mindreverdighetskomplekser? Anyways, Frogskins er vel mindre egnet til trening, den er mer en "motebrille". Lenke til kommentar
kjakso Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Noen som vet om man kan få kjøpt disse: På SørlandsSenteret eller Kvadrat? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Coolshop.no har dem. Hvis ikke finner du nok noe lignende på random bod på torget. Om byen din har det da ... Lenke til kommentar
kjakso Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Var jo på Coolshop jeg fant bilde:P men jeg vil helst ikke kjøpe over internett.. Bare lurte siden jeg skal til Sørlandssenteret neste uke. Og i boder pleier det som oftest å være jalla;) Vet noen om en butkk som har dem? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Og i boder pleier det som oftest å være jalla;) Nettopp. Lenke til kommentar
kjakso Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Er helt hekta på de gule der:D ER SÅ RÅE:D:D Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Var jo på Coolshop jeg fant bilde:P men jeg vil helst ikke kjøpe over internett.. Bare lurte siden jeg skal til Sørlandssenteret neste uke.Og i boder pleier det som oftest å være jalla;) Vet noen om en butkk som har dem? De fra Coolshop er akkurat like jalla som i de fra boder. Har lignende de i bodene på torget, Stavanger. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Hva så om de er jalla eller ikke? Synes du de er fete så kjøper du dem. Har selv et par med solbriller fra Coolshop, og de har ganske ok-kvalitet. Man får det man forventer å få for 200,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå