hfthomas Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Kjøpte et par Maui Jim i våres, og det er et av de beste parene med solbriller jeg har hatt. Det sies jo at Maui Jim er ganske høyt oppe i periferien, hvor kanskje Serengeti er hakket høyere opp. Trur Serengeti er hakket dyrere også, og da begynner det å bli relativt stiv pris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hva ville dere valgt av Clubmaster og Wayfarer, og i hvilken farge/glass? Synes Wayfarer blir litt lave? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 De som passer fjeset ditt best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Godt svar Må si jeg heller mot Wayfarer. Fikk prøvr et par nå, men synes glasset var veldig vinklet? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Godt svar Må si jeg heller mot Wayfarer. Fikk prøvr et par nå, men synes glasset var veldig vinklet? Ja, de er det, men du venner deg for til det, og etter en stund forstår du at det ser mye bedre ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Endte opp med et par Folding Wayfarers, brune med sjatteringer, og brune B15 glass. De orginale Wayfarerene satt litt dårlig på hodet mitt, og jeg likte ikke helt at de var så spisse. Mulig jeg kan få postet bilde snart Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Kvaliteten på folding wayfarer er utrolig overraskende. Sånne ting pleier jeg å sky som pesten, men når de er foldet ut både ser og føles de ut som gode briller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Sjå her, begge ligger trygt i safen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Kvaliteten på folding wayfarer er utrolig overraskende. Sånne ting pleier jeg å sky som pesten, men når de er foldet ut både ser og føles de ut som gode briller Japp, virker veldig greie, slikt vil jo vise seg. Venter på at de går i bakken, slik som alt dyrt jeg kjøper gjør. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Wayfarerne mine har gått i bakken x antall ganger. Har ikke blitt riper i glasset heller. Tåler tydeligvis en del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Virker som folding-versjonen har litt tynnere hengsler. Eneste som er kjipt med Wayfarere er at alle har de, eller hvertfall fake da. Akse: Bra det er kvalitet da. Endret 1. oktober 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Kjøpte et par Maui Jim i våres, og det er et av de beste parene med solbriller jeg har hatt. Det sies jo at Maui Jim er ganske høyt oppe i periferien, hvor kanskje Serengeti er hakket høyere opp. Trur Serengeti er hakket dyrere også, og da begynner det å bli relativt stiv pris. Enig! Kjøpte et par selv på sensommeren. Alt det gode jeg har hørt om Maui Jim viste seg å være rett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Finnes det glass som blir nesten gjennomsiktige inne, og mørke ute. Slik at det ser mindre dumt ut å gå med solbriller inne. Alt fra ikke helt sportsbriller til Wayfarer/Clubmaster-stilen. Er ikke jeg som skal ha briller Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ingen personlig erfaring, men vet at familiemedlemmer som har prøvd fargeskiftende brilleglass ikke har vært spesielt fornøyd. Langt ifra like bra som solbriller i sollys, og det tar ofte lang tid før de skifter om når du beveger deg fra sollys til innelys eller omvendt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Aha, skal bringe det videre Flere erfaringer og eksempler er gull Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hva synes dere om "sunglass cords"? Er det på linje med kjørehansker? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Ingen personlig erfaring, men vet at familiemedlemmer som har prøvd fargeskiftende brilleglass ikke har vært spesielt fornøyd. Langt ifra like bra som solbriller i sollys, og det tar ofte lang tid før de skifter om når du beveger deg fra sollys til innelys eller omvendt. Min far har vært brillebruker stort sett hele sitt liv og har på begge de to siste parene (han bytter vel typ hvert 3 år) hatt fargeskiftende glass og er superfornøyd. Kunne ikke tenkt seg noe annet. Han jobber på båt så han er mye ute i sollys og jobber uten at det plager han. Nå kjøper han jo alltid de beste glassene han kan få tak i da, så det spiller nok inn. Tipper billigere glass bruker lengre tid på å skifte om fra sollys til innelys. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Min far har vært brillebruker stort sett hele sitt liv og har på begge de to siste parene (han bytter vel typ hvert 3 år) hatt fargeskiftende glass og er superfornøyd. Kunne ikke tenkt seg noe annet. Han jobber på båt så han er mye ute i sollys og jobber uten at det plager han. Nå kjøper han jo alltid de beste glassene han kan få tak i da, så det spiller nok inn. Tipper billigere glass bruker lengre tid på å skifte om fra sollys til innelys.Hvilket merke og hvor kan man få tak i de? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hva synes dere om folk som bruker solbriller når om vinteren? Nå som det er senhøst/lite snø er det kanskje ikke nok lyst til å forsvare bruken av solbriller, men er vel greit om vinteren. Skal ikke bruke solbrillene på skolen, da det alltids er en kukk som klarer å slenge noe dritt, men blir nok heller på fritiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå