Akse Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Du bør stikke innom en optiker og prøve ut forskjellige briller. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg elsker solbriller...og selv om jeg skulle ønske jeg kunne ha masse dyresolbriller er jeg vel som de fleste at jeg ikke kan det. Billige solbriller er tingen for meg Fant en side med MASSE solbriller her: Solbriller for Dame Solbriller for Herre Min favoritt er uten tvil disse =D Stråler av sommer av de =D Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hvor er det billigst å bestille RR Clubmaster fra? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hvor er det billigst å bestille RR Clubmaster fra? Så populære solbriller ville jeg kjøpte fra en norsk side egentlig. Er ikke mye å spare ved å kjøpe fra Otticanet når du blir smacket med UPS gebyrer og moms. Ville kjøpt de fra f. eks for 990 med gratis frakt fra Solglass. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Så populære solbriller ville jeg kjøpte fra en norsk side egentlig. Er ikke mye å spare ved å kjøpe fra Otticanet når du blir smacket med UPS gebyrer og moms. Ville kjøpt de fra f. eks for 990 med gratis frakt fra Solglass. Ok, takk for svar. Har inntrykk av at du har god kontroll på brillemarkedet. Noen lignende briller du kan anbefale som alternativer? :-) Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Ok, takk for svar. Har inntrykk av at du har god kontroll på brillemarkedet. Noen lignende briller du kan anbefale som alternativer? :-) Hvis du ikke har Clubmasters synes jeg du burde skaffe deg de først, er veldig fine briller. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 For de som vil ha Persol Steve McQueen, inkl. moms, med 40 % avslag er det bare å PM. Jeg tror jeg har en kode fra my-wardrobe som skal fungere. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hva slags solbriller kan passe meg? Drit i at skjorta er for trang, det er H-melka sin skyld. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Hva slags solbriller kan passe meg? Drit i at skjorta er for trang, det er H-melka sin skyld. Face shape and glasses Bare å søke litt på nettet så får du ihvertfall en pekepinn på hvilke briller som passer deg. Letteste er jo å ta seg en tur til en brillebutikk og prøve solbriller. Synes genrelt at utvalget av solbriller er bra i Norge, ihvertfall blant de største merkene som Ray Ban f. eks. Endret 31. mai 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Mehvidon Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Er Persol Steve Mcqueen disse: ? Hva er prisen inkludert avslag? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hvor mye kan man få for et par brukte Persol 649? 500? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Tror de går 1000kr +/- på finn Str. og farge? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Hvor mye kan man få for et par brukte Persol 649? 500? Solgte mine for 800 på finn, og da ville jeg selge de fort. Endret 5. juni 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Persol 3046s eller rayban clubmasters? Hva har best kvalitet og ser best ut? Står veldig fast, føler at clubmaster ikke er så unike lengre, mens persol har mer "personlighet". Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Persol 3046s uten tvil. Skikkelig lyst på et par selv, men nettopp fått meg et par 649, så det får vente. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hva synes dere om disse? SUPER Panamá Crystal Pink Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Hva synes dere om disse? SUPER Panamá Crystal Pink Kjøpte nettopp noen solbriller fra samme merke, SUPER Giaguaro Burnt Havana som så helt like ut, men endte med å sende de tilbake fordi de var ganske smale i fasongen, dvs trykket på siden av hodet mitt, samt at kvaliteten ikke var så god... Synes de så finere ut på bilder enn de var i virkeligheten mtp kvalitet. Endret 19. juli 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jeg kan få mine for mer enn halvparten av prisen som er oppgitt på hjemmesiden. Det burde kanskje veie opp mot kvaliteten, som du påstår er dårlig. Hvordan legger man merke til om solbriller har god eller dårlig kvalitet? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Jeg kan få mine for mer enn halvparten av prisen som er oppgitt på hjemmesiden. Det burde kanskje veie opp mot kvaliteten, som du påstår er dårlig. Hvordan legger man merke til om solbriller har god eller dårlig kvalitet? Jeg påstår ingenting, for jeg har prøvd brillene og kvaliteten var ikke noe spesielt god. Man legger merke til om solbrillene har god kvalitet spesielt i hengslene, samt ved å se på hvordan brillene er konstruert, samt hvilke materialer som er brukt. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Mine Wayfarers f.eks er ganske tunge, og har skikkelig solide henglser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå