Gå til innhold

Den lille solbrilletråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jakkelomme hvis den er stor nok. Ikke noe problem på Barbour-jakkene mine, alle tre har store nok lommer til at jeg gjerne legger de der. Hvis jeg ikke går med jakke avhenger det av hva jeg faktisk skal; trenger jeg begge hendene til noe legger jeg de i brystlomme eller henger de i knappestolpen, og hvis ikke bærer jeg de i hendene.

Lenke til kommentar

Generelt gjelder vel solgt as is ved bruktkjøp mellom privatpersoner, så fremt du ikke har gitt grov feilinformasjon så har kjøper ingen rettigheter etter kjøp.

På norsk - selges "som den er". Se her for mer informasjon, men OlafG har allerede fått frem essensen.

Lenke til kommentar

Hei!

Har et par Persol 649 , men har litt problemer med at de sklir ned fra nesen, særlig hvis det er varmt og man blir lettere svett! Finnes det noen syltynne gummianretninger rundt broen eller lignende som passer til denne modellen som gjør at brillene kan sitte bedre på?

Lenke til kommentar

Hei!

Har et par Persol 649 , men har litt problemer med at de sklir ned fra nesen, særlig hvis det er varmt og man blir lettere svett! Finnes det noen syltynne gummianretninger rundt broen eller lignende som passer til denne modellen som gjør at brillene kan sitte bedre på?

En optikker kan varme opp rammen rundt broen for å redusere størrelsen.

Lenke til kommentar

Var og så på solbriller, men klarte ikke helt å bestemme meg.

Klarte ikke å finne bilde av nøyaktig de jeg så på, men fant noen rimelig like:

$T2eC16hHJGYE9nookQjcBQYe,gv3-Q~~60_3.JPG

RB3016-02.png

Hvilke liker dere best, sånn i utgangspunktet. Vet at det avhenger av ansiktsform osv, men jeg sliter veldig med å bestemme meg, så hva som helst som kan dytte meg i en retning vil være til hjelp.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Var og så på solbriller, men klarte ikke helt å bestemme meg.

Klarte ikke å finne bilde av nøyaktig de jeg så på, men fant noen rimelig like:

$T2eC16hHJGYE9nookQjcBQYe,gv3-Q~~60_3.JPG

RB3016-02.png

Hvilke liker dere best, sånn i utgangspunktet. Vet at det avhenger av ansiktsform osv, men jeg sliter veldig med å bestemme meg, så hva som helst som kan dytte meg i en retning vil være til hjelp.

Jeg likte de øverste! Billige er de også!

Lenke til kommentar

Ja, 100 kroner, men kvaliteten er nok likeså. Etter å ha hatt en del billige solbriller før skulle jeg gjerne kjøpt noen av litt høyere kvalitet, så tror jeg holder meg unna akkurat de der. Eller? Er det noen særlig forskjell i holdbarhet?

Solbriller er et sted jeg legger ned litt ekstra penger, da jeg ikke har noe god erfaring med billige dårlige solbriller. Synes ihvertfall at Rayban Clubmasters er fine solbriller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må skaffe meg et par nye briller til sommeren. Selv synes jeg at jeg passer få briller, men paret som passer meg best er definitivt Wayfarer, men er usikker på om jeg har lyst på enda et par. Noen innspill til lignende briller? Helst ikke over 1.5-2 k

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er en gutt på 17 år som leter etter et par solbriller til sommeren. Jeg har lett og lett en god del nå og kom fram til et par som jeg likte veldig godt. Så det jeg lurte på var da hva dere synes om solbrillene nedenfor, og om dere tror de vil passe et ovalt ansikt? Og er det noen som har erfaring med solglass.no?

RB4175-01.png

Lenke til kommentar

Jeg trenger et par solbriller.. Har litt stort hode, litt rundt ansikt og litt kraftigere nese enn gjennomsnittet!

Føler aldri jeg kler solbriller, men i sommer så trenger jeg det. Hva kler noe et sånt smykke? :p

Tenker noen litt kraftige briller, gjerne ikke for runde, men har ikke helt peiling.. tips, gjerne med bilder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...