Patrick123 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Bare lurer, hvordan bærer dere på solbrillene deres når det enten er blitt overskyet, dere er innendørs, osv.? Holder de i hånda, har de hengende i kragen eller plassert i brystlommen? Jeg syns det enkelte er å ha de i kraven, men ser det litt "douchey" ut? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jakkelomme hvis den er stor nok. Ikke noe problem på Barbour-jakkene mine, alle tre har store nok lommer til at jeg gjerne legger de der. Hvis jeg ikke går med jakke avhenger det av hva jeg faktisk skal; trenger jeg begge hendene til noe legger jeg de i brystlomme eller henger de i knappestolpen, og hvis ikke bærer jeg de i hendene. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Henger de på kragen som du sier. Så får folk mene hva de vil Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Generelt gjelder vel solgt as is ved bruktkjøp mellom privatpersoner, så fremt du ikke har gitt grov feilinformasjon så har kjøper ingen rettigheter etter kjøp. På norsk - selges "som den er". Se her for mer informasjon, men OlafG har allerede fått frem essensen. Lenke til kommentar
roerman Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Hei! Har et par Persol 649 , men har litt problemer med at de sklir ned fra nesen, særlig hvis det er varmt og man blir lettere svett! Finnes det noen syltynne gummianretninger rundt broen eller lignende som passer til denne modellen som gjør at brillene kan sitte bedre på? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Hei! Har et par Persol 649 , men har litt problemer med at de sklir ned fra nesen, særlig hvis det er varmt og man blir lettere svett! Finnes det noen syltynne gummianretninger rundt broen eller lignende som passer til denne modellen som gjør at brillene kan sitte bedre på? En optikker kan varme opp rammen rundt broen for å redusere størrelsen. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Var og så på solbriller, men klarte ikke helt å bestemme meg. Klarte ikke å finne bilde av nøyaktig de jeg så på, men fant noen rimelig like: Hvilke liker dere best, sånn i utgangspunktet. Vet at det avhenger av ansiktsform osv, men jeg sliter veldig med å bestemme meg, så hva som helst som kan dytte meg i en retning vil være til hjelp. Endret 1. mai 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Er ikke så glad i så runde solbriller, hadde gått for Ray Bansene. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg har kjøpt disse i colour lens og deep grey, veldig fornøyd med de, solide ift den billige prisen, og jeg personlig syns de er awesome Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Var og så på solbriller, men klarte ikke helt å bestemme meg. Klarte ikke å finne bilde av nøyaktig de jeg så på, men fant noen rimelig like: Hvilke liker dere best, sånn i utgangspunktet. Vet at det avhenger av ansiktsform osv, men jeg sliter veldig med å bestemme meg, så hva som helst som kan dytte meg i en retning vil være til hjelp. Jeg likte de øverste! Billige er de også! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Ja, 100 kroner, men kvaliteten er nok likeså. Etter å ha hatt en del billige solbriller før skulle jeg gjerne kjøpt noen av litt høyere kvalitet, så tror jeg holder meg unna akkurat de der. Eller? Er det noen særlig forskjell i holdbarhet? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg har kjøpt disse i colour lens og deep grey, veldig fornøyd med de, solide ift den billige prisen, og jeg personlig syns de er awesome Jeg tror forkortelsen du er ute etter er mtp, ikke ift. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ja, 100 kroner, men kvaliteten er nok likeså. Etter å ha hatt en del billige solbriller før skulle jeg gjerne kjøpt noen av litt høyere kvalitet, så tror jeg holder meg unna akkurat de der. Eller? Er det noen særlig forskjell i holdbarhet? Solbriller er et sted jeg legger ned litt ekstra penger, da jeg ikke har noe god erfaring med billige dårlige solbriller. Synes ihvertfall at Rayban Clubmasters er fine solbriller. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg tror forkortelsen du er ute etter er mtp, ikke ift. I forhold til funker fint for meg. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Synes disse var utrolig kule, tycks? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Må skaffe meg et par nye briller til sommeren. Selv synes jeg at jeg passer få briller, men paret som passer meg best er definitivt Wayfarer, men er usikker på om jeg har lyst på enda et par. Noen innspill til lignende briller? Helst ikke over 1.5-2 k Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Persol 2994 ligner, og er ganske kule. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Synes disse var utrolig kule, tycks? Kule, men jeg har smått allergi mot den stanga som går over toppen mellom brilleglassene. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Jeg er en gutt på 17 år som leter etter et par solbriller til sommeren. Jeg har lett og lett en god del nå og kom fram til et par som jeg likte veldig godt. Så det jeg lurte på var da hva dere synes om solbrillene nedenfor, og om dere tror de vil passe et ovalt ansikt? Og er det noen som har erfaring med solglass.no? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Jeg trenger et par solbriller.. Har litt stort hode, litt rundt ansikt og litt kraftigere nese enn gjennomsnittet! Føler aldri jeg kler solbriller, men i sommer så trenger jeg det. Hva kler noe et sånt smykke? Tenker noen litt kraftige briller, gjerne ikke for runde, men har ikke helt peiling.. tips, gjerne med bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå