Hugol Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Noen som klarer å se hvilken type dette er? Takker så mye på forhånd! Endret 4. april 2013 av Hugol Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Kva tenker dikkon om Oakley Holbrook? Er til kvardagsbruk til dei fleste antrekk. Kva slags farge? Endret 5. april 2013 av Thor - God Of Thunder Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 De kan være ganske kule hvis de passer ansiktet ditt. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Akkurat det som er problemet. Har lite peiling på mote, men korleis kan eg sjå om dei passar ansiktet mitt? Kanskje om eg stikk innom ein butikk i morgo, prøvar dei og tek bilde, så kan du/dikkon hjelpe meg å bedømme? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 http://putthison.com/tagged/The_Shady_Series Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Takk for svar Endret 7. april 2013 av Thor - God Of Thunder Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Synes det så ganske bra ut jeg. Go for it. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Noen som klarer å se hvilken type dette er? Takker så mye på forhånd! Ingen? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Ligner ganske mye på Selima Money 2, Hugol. Er nok ikke de, men relativt like. Endret 6. april 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ligner ganske mye på Selima Money 2, Hugol. Er nok ikke de, men relativt like. Takker for svar. Vet du om man kunne prøvd disse i Oslo-området? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Veldig fine. Innfatningen ser expensive ut. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Som det miljøbeviste personen jeg er så måtte jeg jo bare kjøpe disse solbrillene av tre. NOT! var vel mest for å ha noe som ikke alle andre har Betalte vel rundt 700 kroner stykket Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Skal selge et par solbriller på Finn, og jeg lurer på hva en eventuell kjøper har av rettigheter når det kommer til solbrillene. Hvis de ikke passer for eksempel, har kjøperen noen videre rettigheter? Har oppgitt størrelsen på brillene i deskripsjonen, og det samme med hvilken stand de er i. Greiere å spørre her en på Juss-delen. Endret 7. april 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Generelt gjelder vel solgt as is ved bruktkjøp mellom privatpersoner, så fremt du ikke har gitt grov feilinformasjon så har kjøper ingen rettigheter etter kjøp. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Noen som kjenner til Han Kjøbenhavn? Synes disse solbrillene var kule. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hadde Persol 649 før, men solgte de på Finn. Hvorfor? Stengene var for korte, så de gled lett ned, men synes designet var i overkant litt for store. Tenker heller å kjøpe meg et par Persol 2994, litt samme stil, men ikke like store. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Tenker å kjøpe meg et par solbriller, noen med en litt anonym innfatning som ikke er prangende, noe a'la pilotbriller. Jeg står mellom to typer; en som på bildet nedenfor med litt smalere glass enn vanlig eller en med en øøøørliten tanke større glass (litt mer typiske pilotbrilleglass), men hvor glassene er "buede", de følger hodeformen bedre. Bah, decissions Forresten, jeg har et lite inntrykk av at pilotbriller, i hvertfall de store, er litt "tacky" og brukes mest av Blærumspappagutter med cardigan og 3 liter voks i året. Right or wrong? Endret 18. april 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Noen tanker om disse to? Er det eventuelt noen andre solbriller i samme stil som er et bedre kjøp? Disse er fra RetroSuperFuture. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Har veldig lyst på Han Kjøbenhavn Timeless i Amber, enten som briller+ clip on, eller bare som solbriller. Heller mest mot briller med clip on i gullramme, se under: Hva synes dere? Endret 24. april 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå