Tekk Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 @Lovegame Hvilke? Dere vet ikke om noen gode selgere med det samme? Gjerne selgere fra flere merker. Hva tror dere forresten blir sommerens solbriller i år? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 @Lovegame Hvilke? Dere vet ikke om noen gode selgere med det samme? Gjerne selgere fra flere merker. Hva tror dere forresten blir sommerens solbriller i år? Jeg bestilte disse her: http://solglass.no/product/4/ray-ban-aviator-rb-3025-00332 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Noen som drar kjensel på disse? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Noen tips til et par sporty/aktive solbriller, men som likevel ser litt klassiske ut? Tenker noe ala Carrera eller lignende. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Manny ASD Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Noen som vet om noen solbriller som ligner på disse? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Noen som drar kjensel på disse? Det ser ut som noe fra Olivers People. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Det ser ut som noe fra Olivers People. Er nok ikke noe fra Oliver Peoples, dessverre. Men bestilte forresten nettopp O'Malley i denne fargen: Endret 10. mars 2013 av gard. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Er nok ikke noe fra Oliver Peoples, dessverre. Men bestilte forresten nettopp O'Malley i denne fargen: Finnes det noe sted i Norge hvor disse selges? Veldig fine. Hvor mye betaler du totalt inkl. frakt toll osv? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Er ikke sikker, men tror ikke du får disse noe sted i Norge for øyeblikket. Jeg bor i USA for tiden, så slipper å tenke på frakt, toll og alt det styret. De kostet meg for øvrig ca. 2000 norske. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Er ikke sikker, men tror ikke du får disse noe sted i Norge for øyeblikket. Jeg bor i USA for tiden, så slipper å tenke på frakt, toll og alt det styret. De kostet meg for øvrig ca. 2000 norske. Likte de veldig godt. Ville du orket bryet med å sende de til Norge om jeg skulle bestemme meg for å kjøpe de? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Kunne jeg sikkert. Må motta mine først, så jeg kan si noe om siden jeg bestilte fra! (http://www.glassesspot.com/) Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Finnes det noe sted i Norge hvor disse selges? Veldig fine. Hvor mye betaler du totalt inkl. frakt toll osv? Jeg har Oliver People Riley, kjøpt fra Eyewearbrands.com, dog i vanlige briller. Forskjellen på Riley og O Malley er at Riley ikke er like dyp, dvs ikke like rund, noe som jeg synes er finere og mer moderne. Du kan forsåvidt prøve Oliver People Riley og O Mailey på Ollis Optikk og Krogh Optikk ved Majorstua i Oslo. Krogh Optikk hadde O malley, og Ollis hadde Riley og flere modeller inne forrige gang jeg var der. 3 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Takk skal du ha for utfyllende svar! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Føres det Persol i butikker i Oslo-området? I så fall, hvilke? Endret 18. mars 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Synsam i Grensen og Lille grensen har i hvert fall. Lenke til kommentar
HannahMedTanna Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Vet noen hvor disse solbrillene er ifra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå