Phelge Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg vet ikke hvem som er billigst, men alle som selger Ray-Ban burde få det til (ikke SpecSavers og de kjedene. SS har vel bare sine egne greier). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Grei pris på Ray-Ban til midnatt i dag hvis noen får lyst på noe. http://solglass.no/category/3/ray-ban Litt liten tid igjen, men først nå jeg så tilbudet. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Bestilte meg Moscot Lemtosh i tortoise nå. Bare innfatningen, så satser på å sette inn grønne eller brune glass. Fikk dem billig. Endret 30. august 2012 av The mighty Quinn Lenke til kommentar
B25S Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Er det noen som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i Oliver Peoples briller? Tenker på O'malley, eller er dette litt for optimistisk (var de kun limited edition for et par år siden kanskje?) Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Er det noen som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i Oliver Peoples briller? Tenker på O'malley, eller er dette litt for optimistisk (var de kun limited edition for et par år siden kanskje?) De var faktisk sykt kule. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Enig. Kunne tenkt meg slike som vanlige briller. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Det er brillene Patrick Bateman har på seg i American Psycho faktisk fine briller ja. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Senna, om du ikke har funnet ut noe enda, lå det tydeligvis inne tre butikker i Oslo på Oliver Peoples sin hjemmeside. Henholdsvis Krogh Optikk (Kirkeveien 64 i flg. hjemmesiden), Ollis Optikk og Ses Optikk. Fant ikke ut om noen av de hadde O'Malley, men jeg skal i alle fall kikke innom neste gang jeg er i Oslo. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Noen som har erfaringer med retrosuperfuture sine solbriller? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Senna, om du ikke har funnet ut noe enda, lå det tydeligvis inne tre butikker i Oslo på Oliver Peoples sin hjemmeside. Henholdsvis Krogh Optikk (Kirkeveien 64 i flg. hjemmesiden), Ollis Optikk og Ses Optikk. Fant ikke ut om noen av de hadde O'Malley, men jeg skal i alle fall kikke innom neste gang jeg er i Oslo. Krogh Optikk (Hadde O'malley inne i sommer, men ikke nå, skal sjekke opp med leverandøren) Ollis Optikk (har ikke O'Malley, men andre modeller, prøver å få tak i O'malley, men han sa faktisk at de kanskje ikke kom til å få den inn igjen) Ses Optikk (Har ikke O'malley inne og skal slutte å føre Oliver Peoples Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Kom over et bilde jeg bare måtte poste. laragosta.tumblr.com Endret 7. oktober 2012 av Lapo 1 Lenke til kommentar
handover Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Noen som vet hvilke briller dette er? Endret 19. desember 2012 av handover Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Krogh Optikk (Hadde O'malley inne i sommer, men ikke nå, skal sjekke opp med leverandøren) Ollis Optikk (har ikke O'Malley, men andre modeller, prøver å få tak i O'malley, men han sa faktisk at de kanskje ikke kom til å få den inn igjen) Ses Optikk (Har ikke O'malley inne og skal slutte å føre Oliver Peoples Ble briller m styrke fra Oliver Peoples (Riley), prøvde de på Ollis optikk, men kjøpte de på nettet. Kom på totalt 3000 kr for brillene + tynne linser (med frakt og moms inkl). I Norge skulle de ha 3400 for rammen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Mulighet for å få se fitpic, Rankiz? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Noen som vet hvilke solbriller Chase Jarvis bruker her? EDIT: Fant det ut, de heter Electric Bickle AMX Grey. Men er jo utsolgt overalt Endret 21. februar 2013 av TMB Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Like greit, var jo stygge som fy. 2 Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Noen som vet om noen gode solbrille selgere på eBay? Tenker på et nytt par pilotbriller, men er ikke helt sikker hvilke. Pris er ikke så altfor farlig. 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 American Optics sine er visst ganske bra for prisen. Lett å få tak i på eBay. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Nettopp fått nye Ray-Ban Aviator i posten, storfornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå