Dockside Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Harry med mindre du skal sitte på en sykkel iført kondomdress og tempohjelm. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Tenker på folk som dette, når jeg ser slike briller … http://www.youtube.com/watch?v=_Bh2hv1NGJo Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Hehe, ja når jeg ser hva andre her inne har lagt ut bilde av, så skjønner jeg at vi er på litt forskjellige planeter. Personlig er jeg veldig glad for at jeg ikke går med deres briller. Er vel litt spesielle briller som kreves om man skal passe inn under "Mote og velvære" på ett forum Endret 21. juli 2012 av Sending! 2 Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Spesielle? De du postet er vel litt mer spesielle en f.eks wayfarere eller Persol 649/714. Syns jeg ihvertfall. Endret 21. juli 2012 av Djfreedo Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 De fleste solbrillene MoV-folkene har er klassiske. Dine er ikke klassiske. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 De trenger ikke være klassiske, det er solbriller det er snakk om. Om de er produsert for en 10'er i Thailand eller av en italiensk designer som bare lagde fem par har lite å si. Noen liker Oakley briller, noen liker Wayfarerkopier fordi de er billige, noen liker briller til tusenvis av kroner. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) De Oakley brillene er vel til sport osv. Utenfor det ser de 'douche' ut. Endret 21. juli 2012 av Tsjuden 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Moren min har noen gamle Ray Ban solbriller som har blitt favorittsolbrillene mine. Sett flere som bruker de samme brillene i det siste faktisk. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Har clubmaster selv i svart og gull. Kjøpte de for noen måneder siden. Kjempe fornøyd selv om jeg gjerne skulle hatt de i en annen farge. Endret 22. juli 2012 av Lapo Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 "Halve" Norge, både jenter og gutter, bruker jo Clubmaster, så det ikke er ikke rart du ser folk med de. Og de er jo forøvrig greie de, men jeg er personlig litt lei av å se de på folk. Skulle tro Ray-ban var de eneste som produserte solbriller. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 "I would demand to wear Ray-Ban sunglasses. In fact I would demand that everyone would have to wear Ray-Ban sunglasses." Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Uansett.. Dro til en lokal sportsbutikk og endte opp med disse: Oakley Jupiter Squared Hva i all verden var galt med disse brillene? Syntes di var råkule! Jeg kjøpte nettopp noen briller som ligner disse med samme farge på linsene + Sorte Shaun white med røde fire linser. Aldri vært mer fornøyd med noen solbriller noengang! Kanskje fordi jeg er lei av D&G, Ray Ban og LV douche briller Har fatisk fått mye skryt av damer jeg aldri har truffet før også 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Noen som vet om taxfreen på gardermoen selger solbriller? Evt prisnivå. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg husker at jeg har sett en del briller der, men aner ikke hvilke merker eller prisnivå. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) "Halve" Norge, både jenter og gutter, bruker jo Clubmaster, så det ikke er ikke rart du ser folk med de. Og de er jo forøvrig greie de, men jeg er personlig litt lei av å se de på folk. Skulle tro Ray-ban var de eneste som produserte solbriller. Og jeg som trodde jeg hadde funnet noen litt spesielle briller siden de er 20 år gamle. Endret 24. juli 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Ser spesielt flere og flere jenter skaffer seg Clubmasters. Synd at i 70% av tilfellene så passer det enten ikke ansiktet til personen, stilen, eller begge deler. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Noen som har erfaring med bytting av glass på wayfarers? Er det dyrt? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 "Halve" Norge, både jenter og gutter, bruker jo Clubmaster, så det ikke er ikke rart du ser folk med de. Og de er jo forøvrig greie de, men jeg er personlig litt lei av å se de på folk. Skulle tro Ray-ban var de eneste som produserte solbriller. Og jeg som trodde jeg hadde funnet noen litt spesielle briller siden de er 20 år gamle. Betyr da ikke at de ikke er brukbare da. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Noen som vet om taxfreen på gardermoen selger solbriller? Evt prisnivå. Ja, de selger solbriller på Gardemoen. Selger vel Carrera, Gucci, Ray-ban, LV og alt det andre "vanlige". Prisnivået er vel en hundrings eller to billigere enn butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå