Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den lille solbrilletråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-58847-1246819999_thumb.jpg

RayBan Side Street Combo Square. Som på bildet bare med halvtransparente grønne speilglass fra Rodenstock med 60% mørkhet.

Halvtransparente speilglass er gøy, på avstand ser det ut som et vanlig speilglass, men når man kommer nærmere ser man fremdeles øyet gjennom det.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Det er faktisk ganske utrolig hvor mye det varierer fra person til person, jeg må f.eks ha briller som dekker litt, ellers ser jeg helt idiot ut. Det er også bare et fåtall pilotbriller som passer til meg. Man ser fort på gaten om folk går med solbriller som ikke passer til ansiktet deres :)

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
oakley-neon-yellow-frogskins-11.jpg

der har vi god briller:D

Eg har hatt frogskins i over 1 år (rootbeer w/ fire lense), og merkar at dei ikkje er like feite lengre. Absolutt ALLE har jo frogskins no om dagen (ja, oakley frogskins- og ikkje andre wayfarer-kopiar).

enig!!! i vinter kjøpte jeg en ligende som denne i electric merke(skatemerke) pga sol i bakken, jeg kjørte mye i snowboard. Av og til chillet jeg og drakk en par pils, mens sola skinner som f... Så kjøpte jeg electric solbriller siden den var kul og passer til mitt bruk. Men nu har alle plutselig wayfarer, herregud... så pinlig, bortkasta spenn omtrent ;) siden den er ikke lenger unik og kul

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Til de som satt inne i fjor sommer så var Wayfarer meget populær da også ;) dog ikke i like stor grad som nå, siden alle pakkis bodene (or w/e dere kaller dem) selger dem. Så nei, de var ikke unike i vinter heller, om de er kule er jo en smakssak.

Lenke til kommentar

Så flere jeg ;) dog er det jo andre briller som er mer populær å renne med i bakken da (les: snowboardbriller). Nå hadde da sånn ca alle som var sponset av Oakley, frogskins også da. Så det at folk skal ha det de har, er da ingen stor overraskelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...