Haawy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Da kjøper du bare noe billig som du ikke er redd for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Godt mulig jeg overreagerte, jeg var spesielt sliten og trøtt på kvelden og lot meg vel irritere litt i overkant mye. Beklager uansett, ser nå at det var tullete av meg å si det jeg gjorde. Ville bare påpeke at jeg syns det er bedre om man legger ved en kommentar når man poster bilder. Takk det var fint sagt. venner? Haha, sure thing brah. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Da kjøper du bare noe billig som du ikke er redd for. Når det gjelder rimelige solbriller, kan jeg anbefale ASOS. Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Brukernavnet hans kan jo forklare saken... Det var bare venninna mi som absolutt ville skrive noe, høhø. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Noen som vet hvor jeg kan få tak i solbriller som de classy typene her har på seg? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Tenkte jeg skulle gå for et par med Persol 0649 i havana, men er litt usikker på fargen på glasset. Hva har folket her? Tenkte å gå for et brunt glass som er polarisert. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Blir Persol 649/714 de nye Sebago Arlingtons, Herring Torino, Barbour Beaufort og Loake Litchfield? Og jeg som har ønsket meg de så lenge : ( Endret 30. mars 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Nei Vertical, velge noe annet du. Jeg har de... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Vi møtes nok aldri, så vil anta du overlever Tror ikke Persol (i det hele tatt) vil bli de nye Arlingtons osv. Det er så overflod av briller fra Ray-Ban (og etterligninger), at Persol blir usynlig i "samfunnet", selv om alle aktive brukere her på M&V hadde gått for 649/714 i havana. Men er mulig jeg går for helt svarte istedenfor. Litt usikker for å være helt ærlig. Tror jeg heller aldri har sett noen med solbriller fra Persol. I hvert fall ikke 649 eller 714. Endret 30. mars 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hehe. Det er jo som du sier; vi møtes nok aldri og har forøvrig aldri sett noen Arlingtons, Torino, Litchfield etc. på noen heller. Lenke til kommentar
August. Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Jeg er i Oslo hver bidige dag og har vel så langt sett 2-3 solbriller fra Persol det siste året.. Føler ikke at det er så veldig mainstream som noen skal ha det til. Endret 30. mars 2012 av August. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Huh, jeg ser det stadig vekk, både i byen og her i Asker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hmm, da må det isåfall være jeg som ikke legger merke til det. Det er vel ganske sannsynlig ettersom jeg ikke bruker brillene mine og derfor ikke ser særlig godt. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Nå skal jeg bumpe den her bare fordi jeg er så glad for at jeg endelig har fått tak i et par mend Persol 0714. Herlig! : ) 2 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Lurer på å kjøpe disse, hva synes folk?: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg synes du bør finne noen som ser bra ut. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Jeg synes du bør finne noen som ser bra ut. Kom med forslag da Endret 7. april 2012 av eveant Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Akkurat det med solbriller synes jeg er vanskelig å anbefale noen. Det blir for mye smak og behag synes jeg. Likte du de solbrillene du postet, og du prøver dem og synes de passer/gjør deg kul/hva nå enn som er intensjonen, så kjøper du dem. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Er ray-bans "kult", eller bare overvurdert? Skal snart kjøpe solbriller til sommeren... Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Akkurat det med solbriller synes jeg er vanskelig å anbefale noen. Det blir for mye smak og behag synes jeg. Likte du de solbrillene du postet, og du prøver dem og synes de passer/gjør deg kul/hva nå enn som er intensjonen, så kjøper du dem. Får jo ikke prøvd dem når jeg kjøper de fra nettet, så derfor vil jeg være sikker før jeg kjøper. (Vet jeg har returrett osv, men er lettere å være sikker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå