August. Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Flott kjøp! Har dem selv og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Clubmasters 649 714 Wayfarers Uten å ha prøvd noen av dem tenker jeg på å kjøpe et av disse parene. Om alle hadde passet like bra, hvilke synes dere er finest? Endret 8. august 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Selv er jeg storfan av Wayfarers, men de er OVERALT. 714, hvis ikke penger er det problem. Hvis det er det, 649. Har aldri likt Clubmasters. Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Liker 649 best, men 714 var jo nesten like. Wayfarers har jeg ALDRI likt, clubmasters er greie. Personlig ville jeg gått for 649 hvis det stod mellom de 4. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Persol 649. Selvfølgelig sier jeg det ettersom det er de jeg selv har og forguder. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Tar 649 / 714 seg dårlig ut på bilder eller er det bare jeg som ikke liker de? Syns de ser helt for jævlige ut. --- Oppdaget at styrken min har forandret seg såpass at jeg må ha nye halv-mørke solbriller til bilkjøring. Vurderer et nytt par istedet for å skifte glass i de jeg har fra før som er halv-mørke. Vurderer et par RB8041: Men er litt usikker på om jeg vil kle de godt... http://usaklig.com/bilder/DSC_5445.JPG <- selvportrett. Har jeg en ansiktsform som kræsjer totalt med Aviator-formen? Optikeren min ville ikke gi meg råd. Han mener at jeg er såpass kresen at jeg bare må gå for det jeg liker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 647/714 ser likedan ut i virkeligheten, men med mindre mønster i plasten pga. lyset i studioet hvor brillene ble fotografert. Angående pilotbriller er det vel i grunnen få som ikke passer det, men søk på "virtual sunglasses mirror" e.l., så finner du sider som lar deg laste opp bilde av deg selv og prøve på diverse solbriller. Litt av cluet ligger også i å få de riktige pilotbrillene. Samboeren må f.eks. ha helt rette pilotbriller. Det er stor forskjell på størrelsen, formen og hvor mye solbrillene bøyer seg rundt ansiktet, og det gjelder i finne de riktige, så prøv flere forskjellige par før du eventuelt krysser det av lista. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Kjøpte meg et par Ray Ban Wayfarer (den originale, ikke den nye utgaven som er mindre) i dag. Klarte å glemme det forrige paret jeg hadde (Ray Ban 4147 i sikkerhetskontrollen på flyplassen i går :/ ). Synes personlig den originale utgaven ser bedre ut, siden glasset er mer tiltet fremover. Endret 15. august 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Bestiller russepakke fra russ.no nå, og det følger tydeligvis med tre par solbriller på den store pakken. Jeg har ikke eid et par solbriller på Gud vet hvor lenge. Hvilke synes dere ser ok ut? http://russ.no/webshop/kategori/10/grunnpakke/ Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 du må være logget inn for å se de. og regner med at om du tar russefeiringa som de fleste andre så er det nok en grunn til at du får 3 sett Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ah, my mistake. Får bare bestille tre tilfeldige par, da. Kommer sikkert ikke til å bruke dem uansett. Lenke til kommentar
Lebb Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Skal mulighvis ha meg noen nye sportssolbriller, vet dere er lite fan av slikt her, men de skal utelukkende brukes til sport. Tenker på oakley radar eller oaklet radar xl. Er det noen som vet om noen sider som selger briller som er til å stole på`? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Du kan jo se på otticanet, vet ikke om de er å finne der - men verdt et forsøk. Siden er hvertfall legitim. Lenke til kommentar
oysf Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg har Oakley Holbrook's, i sort: http://www.google.com/imgres?q=oakley+holbrook+case&um=1&hl=no&sa=G&tbm=isch&tbnid=jasH-0tY8xMzGM:&imgrefurl=http://www.cheap-sunglass.net/armani-sunglasses-black-brown-gold-p-9938.html&docid=UpQnuDB-QXIFIM&w=600&h=400&ei=0JWCToSxLZG28QPeofkJ&zoom=1&biw=1024&bih=662&iact=rc&dur=62&page=10&tbnh=133&tbnw=186&start=121&ndsp=12&ved=1t:429,r:1,s:121&tx=94&ty=78 Jeg må ha et etui, men vil ikke ha det som er på bildet, altfor stort og dårlig form, vil jo aldri passe i lomma. Noen som har forskjell til andre etui? Aller helst Oakley Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Godt mulig jeg overreagerte, jeg var spesielt sliten og trøtt på kvelden og lot meg vel irritere litt i overkant mye. Beklager uansett, ser nå at det var tullete av meg å si det jeg gjorde. Ville bare påpeke at jeg syns det er bedre om man legger ved en kommentar når man poster bilder. Takk det var fint sagt. venner? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Brukernavnet hans kan jo forklare saken... 2 Lenke til kommentar
NotSo Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Noen som har noen tips til solbriller som passer til et smalt gutteansikt. Bruker briller til vanlig, så vil helst ikke gi altfor mye for de. Planen er vel egentlig å bare bruke de på Hove festivalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå