Winston Wolf Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det er vel ikke så vanskelig å se hvor man får det fra. Tortoise solbriller blir jevnt over desidert mest brukt av jenter, så det gir folk flest feminine vibber. Ingen har sagt at gutter ikke kan bruke det eller at det ser dumt ut, men for min del blir det litt som bruken av totes (yo lokeland!) o.l. Personlig styrer jeg unna, og det har ingenting med å være machomacho å gjøre, Milanjo. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg får heller ikke spesielt feminine vibber fra brillene. Var faktisk penere enn wayfarers etter min mening. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ser heller ikke det feminine, Henrik. Swag. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Mitt nyeste kjøp: Godt og vel 1500 kroner med litt rabatt hos optikeren for en snau uke siden. Første solbrillene jeg har hatt som har vært såpass dyre, men er godt fornøyd med kjøpet. God følelse av kvalitet, og kombinasjonen av brune glass og polarisering er veldig fin til bilkjøring. Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Mitt nyeste kjøp: Godt og vel 1500 kroner med litt rabatt hos optikeren for en snau uke siden. Første solbrillene jeg har hatt som har vært såpass dyre, men er godt fornøyd med kjøpet. God følelse av kvalitet, og kombinasjonen av brune glass og polarisering er veldig fin til bilkjøring. Ugh, ekle solbriller. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Olga: Pene briller, GeO, liker dem. 2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Uhm… Nå var vel ikke Olgadolgas uttrykk for misnøye med brillene noe spesielt annerledes enn hva som er vanlig her på MoV? What's with the heckling? Tilbake til tema: jeg synes den svære svarte klumpen ødela brillene litt. Har jo ikke sett noen bære dem så det kan jo tenkes at det gir mening når man får et ansikt bak brillene, men jeg er skeptisk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg må si jeg syns de var ganske stygge... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Uhm… Nå var vel ikke Olgadolgas uttrykk for misnøye med brillene noe spesielt annerledes enn hva som er vanlig her på MoV? What's with the heckling? Var mer en oppsamling av irritasjon over Olgadolgas siste innlegg. Og egentlig tror jeg at vi klarer å være noe bedre. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Synes det er utaktisk å kjøpe solbriller som gjør at det ser ut som du har monobrow. 3 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Synes det er utaktisk å kjøpe solbriller som gjør at det ser ut som du har monobrow. http://monobrow.com/ Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Noen som vet hvor jeg får tak på Ray Ban Aviator Crystal Orange Mirror ? Helst fra nettbutikk og ikke ebay og lignende. eller om noen vet om norske kjeder som selger de så blir jeg glad om noen har et tips Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Har kjøpt meg nye Ray-bans, av typen polariserte. Jeg får imidlertid røde øyne av å bruke disse, er det noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg synes heller ikke de var fine (GeO). Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Rayban Clubmaster fra Otticanet til 798NOK, hva vil det komme på totalt? (toll, frakt osv) Vil tro det fortsatt er bedre pris enn butikker i Oslo og Nelly.com. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Er ikke vanskelig å regne ut selv... Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Takk for god hjelp. Ifølge Toll.no blir det rundt tusenlappen. Gode erfaringer med otticanet? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Altså, er jo et enkelt regnestykke. Solbriller er tollfrie, så da er det pris på vare inkludert frakt ganget med 25%, og så tollgebyr på toppen, som er avhengig av hvem som fortoller. Posten tar vel 105 kroner for pakker under 1000 kroner, UPS tar 150 og DHL og TNT vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Takk for god hjelp. Ifølge Toll.no blir det rundt tusenlappen. Gode erfaringer med otticanet? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå