Haawy Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg trenger desperat et par nye solbriller, men jungelen er stor... Har blitt litt glad i Clubmasters, men jeg frykter at de kommer til å bli like vanlige som Wayfarers har blitt. Har dog enda ikke sett noen gutter her i byen med dem. Persol 649 er jo også ganske stilige, men det er ingen her i byen som fører dem. Da må jeg evt. dra til Oslo og prøve dem. Jeg orker ikke lese gjennom hele tråden, så hvis noen har noen innspill eller andre forslag så tar jeg dem mer enn gjerne i mot! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Har blitt litt glad i Clubmasters, men jeg frykter at de kommer til å bli like vanlige som Wayfarers har blitt. Har dog enda ikke sett noen gutter her i byen med dem. Kjøp dem. Kjøp dem nå. Bli en tr3nds3tt3r! 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ehm, han vil ikke akkurat bli en trendsetter om han kjøper clubmaster. De var overalt allerede for 2 år siden. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 http://www.otticanet.com/persol.cfm?p_codice_occhiale=PO_3008S_ROADSTER&glasses_type=2 Meninger om disse? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Persol er rått! Ikke mange som har det heller. De var fine med 649 er de fineste imo. Skal kjøpe et par slike i sommerferien. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Persol er ganske dyrt i Norge, sånn hvis du tenker å kjøpe her. Synsam her i gården skulle ha 3k for 714 med polariserte glass. Selv synes jeg det er mye penger, men nå vet jeg ikke hva slags forhold du har til penger. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 En deeel feeete shadeeez her ! ... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Persol er ganske dyrt i Norge, sånn hvis du tenker å kjøpe her. Synsam her i gården skulle ha 3k for 714 med polariserte glass. Selv synes jeg det er mye penger, men nå vet jeg ikke hva slags forhold du har til penger. Nettopp derfor man heller kjøper 649 som koster ca. halvparten etter min erfaring. Betalte 1k for min (på salg dog), men droppet polariserte glass, som la til ca. 500kr på prisen (drøyt prishopp for polariserte glass imo), om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Synsam i Oslo sa de skulle ha 2400 for 649, men det var tydeligvis fordi de måtte spesialbestilles da det var en utgått modell. Endte vel opp på tundt 1500 da jeg bestilte fra Otticanet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Du kødder? Det er jo helt latterlig. 649 er ikke en utgått modell, og de måtte bestille inn et par i minste størrelse til meg da jeg kjøpte mine. Jeg mener å huske at fullprisen for mine var rundt 1500kr. Synes det der var litt merkelig. Edit: Her er kvitteringen: Spurte du etter en spesiell modell med diamanter..? Endret 8. juni 2011 av lokeland Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Damen på den lokale synsamen sa at de ikke solgte persol til under 2,3k.. Prisene spente fra 2,3k til 3k, hvorav 714 + polariserte glass la seg i toppsiktet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Du kødder? Det er jo helt latterlig. 649 er ikke en utgått modell, og de måtte bestille inn et par i minste størrelse til meg da jeg kjøpte mine. Jeg mener å huske at fullprisen for mine var rundt 1500kr. Synes det der var litt merkelig. Spurte du etter en spesiell modell med diamanter..? Nei... Var det de sa det ville koste. Ikke vet jeg hvorfor. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det er jo nødt til å være en logisk forklaring på det. Jeg vet ikke hvor prisene ligger på solbriller fra Persol, men det er jo et eller annet som er risk ruskenes galt når det er så store variasjoner i prisene innenfor samme kjede. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Damen på den lokale synsamen sa at de ikke solgte persol til under 2,3k.. Prisene spente fra 2,3k til 3k, hvorav 714 + polariserte glass la seg i toppsiktet. Jøss. Fant faktisk Persol 649 her i byen, og de kostet 1300kr... Merkelig. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Damen på den lokale synsamen sa at de ikke solgte persol til under 2,3k.. Prisene spente fra 2,3k til 3k, hvorav 714 + polariserte glass la seg i toppsiktet. Ho har tydeligvis ikke peiling. Gå tilbake en annen dag, hvor det er noen andre på jobb der. Kommer de med samme leksa, informer dem om Synams priser i andre filialer. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Damen på den lokale synsamen sa at de ikke solgte persol til under 2,3k.. Prisene spente fra 2,3k til 3k, hvorav 714 + polariserte glass la seg i toppsiktet. Jøss. Fant faktisk Persol 649 her i byen, og de kostet 1300kr... Merkelig. Hvor var dette? Synsam det også? Hvis det er det så kan jeg jo gå tilbake og spørre hvorfor prisene her er så forferdelig mye høyere enn andre steder, slik som henrik sa. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Nvm, sjekka på nytt i dag og jeg hadde visst sett på feil modell. De kostet i underkant av 2k... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Hvor kan man kjøpe solbriller på nett? Og har noen noe å anbefale? Er bare kjent med pilot brillene Endret 12. juni 2011 av morgan_kane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå