cbfn Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Ja, de var verken spesielt pene eller dyre. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Herre. Jeg vil si nesten 1400 kr for noen solbriller er dyrt, men det er vel bare lommerusk for deg, mr storkar. Dessuten er det en smakssak hvilke briller man liker. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Min økonomiske situasjon som student kan vel neppe betegnes som "storkar", men 1400,- for solbriller er det man må betale hvis man ønsker å kjøpe kvalitetssolbriller i Norge. Sjekk eBay eller Otticanet for lavere priser. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Tør ikke tenke på hva RB8305, Tech Carbon Fiber ville kostet meg om jeg skulle betalt full pris. De er litt dyre i utgangspunktet, sleng på glass med styrke fra Zeiss, som måtte kantpoleres for hånd etter sliping, så får man et dyrt par kvalitetssolbriller. Det blir fort litt ekstra dyrt når man er avhengig av solbriller med styrke. 1400,- er ikke all verden om man tenker over at man kan ha et par solbriller i årevis om man kjøper kvalitet og tar vare på de. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 De færreste blør 1400 for et par solbriller vist de ikke har behov for alt det som du nevner Jann - Ove. Når du går på gata har de fleste billigere solbriller fra klesbutikker og lignende. Det vil si at 1400 er utenfor normalen og derfor dyrt. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Nå kan jeg tenke meg at Jann-Ove blør en god del mer enn 1.400,- for et par solbriller. Det er også helt tåpelig å sammenligne et par kvalitetsbriller med noen fra H&M, her vanker det store kvalitetsforskjeller på både innfatning og glass. Et par kvalitetsbriller er noe jeg ser på som en investering; ikke bare ser de bedre ut, de holder lenger også. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 *sukk* Verdi er subjektivt, pris er objektivt. «Dyrt» og «billig» handler om forholdet mellom pris og verdi, og er følgelig meningsløst å diskutere objektivt. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Jann-Ove betaler mye mer siden han er halvveis blind og at han velger ramme i Tech Carbon Fiber hjelper ikke akkurat på heller. Kvalitet stiger i takt med prisen ja, men dersom de behandles fint varer også billigbriller fra H&M lenge. Jeg for min del klarer nok ikke å ta vare på brillene helt til neste sommer uansett, og dersom jeg skulle klare det ville jeg nok være lei de og kjøp nye. Endret 11. mai 2011 av Absolut Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Noen som vet hva slags briller denne kaxige karen har på seg? Endret 14. mai 2011 av Hugol Lenke til kommentar
August. Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Det er vel Persol, klarer dog ikke gjennkjenne modellen. Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=2mrGM4yNib8 Noen som vet hvor jeg kan finne de solbrillene han har på seg fra 3:28? De siste altså. Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Har hatt mine sorte Spike's i overkant av et år. En av de få brillene som passer ansiktet mitt etter et heller ublidt møte med et balltre. Er noe tunge og klemmer litt over ørene, men har ikke funnet noen bedre. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Tror jeg liker de, men er litt usikker. Hadde vært bedre å sett dem på et ansikt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Feminine? Såg litt ut som jentebriller. Som Loke sier, skulle sett dem på. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Feminine? Såg litt ut som jentebriller. Som Loke sier, skulle sett dem på. Det er herrebriller. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Har samme i fargen "Shiny Havana", kule dem -- og ja, det er herrebriller. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg vet da det. Ville bare påpeke at jeg syntes de var feminine, og jeg assosierte de med jentebriller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå