lokeland Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Lekkert, men ganske dristig. Vet du om de passer? Got link? Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ganske sikker på at de passer, selv om de er relativt små. Har nemlig samme størrelse på brillene jeg bruker nå Link på hva? innfatningene? kjøpte de fra en fyr på styleforum, men de har enda ikke kommet. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Fikk Clubmasterne mine i dag, digg med noen ordentlige solbriller! Tar kanskje litt i når jeg sitter inne og leser til eksamen med dem da... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Trendhore Synes absolutt ikke du tar i. Har man først brukt penger på noe er det like greit å bruke det Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Fikk Clubmasterne mine i dag, digg med noen ordentlige solbriller! Tar kanskje litt i når jeg sitter inne og leser til eksamen med dem da... Haha, sånn pleier jeg og gjøre også. Sprade rundt inne med nye sko når jeg har fått det og sånt Lenke til kommentar
kynne Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Fikk Clubmasterne mine i dag, digg med noen ordentlige solbriller! Tar kanskje litt i når jeg sitter inne og leser til eksamen med dem da... Leste her om dagen at det hjelper å bruke solbriller inne hvis man sliter med pollenallergi. Så da er man jo kansje unnskyldt Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg har gresspollenallergi, "synd" at den ikke har kommet enda. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 her? Er de originale? Hvilken fargekombo anbefaler dere? Passer best sølv innfatning, som også matcher klokke, beltespenne osv. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Sølv er som regel det mest anvendelige ettersom det gjerne skal matche til annet metall (beltespenne, mansjettknapper etc.), og de fleste bruker vel heller sølv enn gull. Lenke til kommentar
Noble Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hva med fargen på glasset, den blå tinten så dritkul ut, men er det mulig å se "inn" i den? Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hei. Er det noen som vet hvem som selger hvite Oakley oil drum? har sett litt rundt på nettet, men finner ingen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Edit: Nvm, du skulle ha hvite ja... Ville kanskje sett på noen andre briller? Personlig liker jeg hverken hvite briller eller den modellen der. Endret 8. mai 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Special P Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hei. Er det noen som vet hvem som selger hvite Oakley oil drum? har sett litt rundt på nettet, men finner ingen. http://no.oakley.com/ Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Edit: Nvm, du skulle ha hvite ja... Ville kanskje sett på noen andre briller? Personlig liker jeg hverken hvite briller eller den modellen der. Jeg er SVÆRT glad i den modellen der (har 3 av den) og jeg vil SVÆRT gjerne ha den i HVIT!! Hei. Er det noen som vet hvem som selger hvite Oakley oil drum? har sett litt rundt på nettet, men finner ingen. http://no.oakley.com/ Takk Lenke til kommentar
geil Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 her? Er de originale? Hvilken fargekombo anbefaler dere? Passer best sølv innfatning, som også matcher klokke, beltespenne osv. Drit nå i å matche brilleinnfatningen til resten. Ikke noe poeng i å følge regelen om å matche metalldetaljer på tilbehør så til punkt og prikke.Kjøp den innfatningen du liker best. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Tenker på å kjøpe et nytt par solbriller, men er usikker på hvilke. Hva synes folket om Ray-Ban 2140? Er de noe å gå for? Tenker da på et nytt par wayfarers... Endret 9. mai 2011 av Tekk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Så lenge de ikke er hvite er det jo helt kurante solbriller, men ettersom annenhver person en fin sommerdag i Oslo bruker Wayfarers hadde jeg kanskje vurdert noe annet. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Vurderer å kjøpe Oakley Holbrook Nicky Hayden Edition, men de er jo så dyre da. Endret 11. mai 2011 av Absolut Lenke til kommentar
Special P Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Var den rettet til meg liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå