Jann - Ove Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ray-Ban. Bilder i spoiler. Alle med styrke, og på meg. Burde egentlig hatt bedre lyssetting, men har ikke tilgang på det akkurat nå. RB8305 - Tech Carbon Fiber RB2129 - Side Street RB3203 - Side Street Combo Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg kan ikke akkurat si at det er de peneste solbrillene jeg har sett... 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg likte de midterste best. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hva med noen av disse? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg digger Marc Jacobs sine solbriller. Vurdere å kjøpe et par. http://otticanet.com/marc-jacobs.cfm?p_codice_occhiale=MJ_358_S&glasses_type=2 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Noen som har handlet fra Zumiez før? Endret 29. april 2011 av Absolut Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Har noen tips til stilige solbriller som likner Wayfarers? Liker ikke Wayfarers med altfor spiss kant på de øvre hjørnene. Vær så snill og ikke lenke til Persol-briller, eller Clubmasters. Det er stilige solbriller, men det er årets trend og jeg gidder ikke se ut som alle andre denne sommeren. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Er solbriller fra Persol en trend i år altså? Vel, jeg vil fortsatt si Persol ettersom de har en del modeller som ligner på Wayfarers, men er er mykere i linjene. Du vil nok ikke si ut som alle andre med Persol. Kan ikke huske å sett noen med Persol 649 (de jeg har) eller 714, men har derimot sett bøttevis med Wayfarers og Clubmasters. En av grunnene til at jeg kjøpte nettopp 649 er fordi de er så klassiske at de alltid er "trendy". Men men, det er bare mine 2 cents. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg har sett en del Persol-briller her i Bergen, men kanskje jeg bare har et godt øye. Overdrev kanskje litt når jeg skrev at de var en trend, årets trend er definitivt Clubmasters. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Crap, jeg som følte jeg ikke hadde sett noen i Oslo. Jaja, får vel dra på carlings og kjøpe meg noen WinWin-bukser for å følge strømmen. Men, som alltid, vil nok det mest utbredte være aviators og wayfarers. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Er det noen som har en polo fra PRL i small som de kan måle lengden på? Vurderer å kjøpe en fra Kent Wang, og vet PRL sine slim-fit i small passer meg i lengden, men er usikker på den fra Kent Wang og har lite å sammenligne med. Edit: Feil tråd! Endret 30. april 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Er det noen som har en polo fra PRL i small som de kan måle lengden på? Vurderer å kjøpe en fra Kent Wang, og vet PRL sine slim-fit i small passer meg i lengden, men er usikker på den fra Kent Wang og har lite å sammenligne med. Litt feil tråd...? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Er det noen som har en polo fra PRL i small som de kan måle lengden på? Vurderer å kjøpe en fra Kent Wang, og vet PRL sine slim-fit i small passer meg i lengden, men er usikker på den fra Kent Wang og har lite å sammenligne med. Litt feil tråd...? Visst faen Lenke til kommentar
Noble Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Billigste plass til å kjøpe originale Ray-Ban Aviators? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) her? Endret 2. mai 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Utrolig mange, utrolig stygge solbriller i denne tråden Nå vet jeg ihvertfall hva jeg ikke skal ha:P Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hva synes du er fine solbriller da? Kan godt se for meg at det finnes masse fine solbriller som ikke er dratt opp her. Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Endelig funnet noen solbriller som passer meg. Må kjøpe innfatning og glass separat, men det blir bare ekstra kult spør du meg, med unike briller Tenkte jeg skulle ha blått glass i dem, men mulig det blir grått eller brunt også. edit: altfor stort bilde Endret 2. mai 2011 av SML Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 De var utrolig pene! Hva med grå/grønt glass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå