DBM Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 På solglass.no står det: Eksempel: 55/14/135 er LENS=55mm, BRIDGE=14mm og TEMPLE=135mm. Som en enkel tommelfingerregel kan man si at str. 55 tilsvarer SMALL, 58 MEDIUM og 62 LARGE. Er du jente og ønsker en typisk jentestørrelse bør du derfor velge str. 55 eller 58. Betyr det at det de mener er small, medium og large er på solbriller til jenter? Hvis jeg f.eks. stikker innom Brilleland, vil det da være enkelt å finne str, så jeg kan prøve briller i den str jeg vil bestille på nett? Er ikke veldig komfortabel med å måtte spørre når jeg ikke skal ha briller derifra, og bare er der for å prøve Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 http://www.otticanet.com/persol.cfm?p_codice_occhiale=PO_3001S Disse i Havana eller dark havana? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Var ikke tilfeldigvis noen som fant ett par Ray-Ban Wayfarer på Åpen Bar på lørdag? Jeg klarte å miste kompisen min sine... Må vel kjøpe ett nytt par til han gitt. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 http://www.otticanet.com/persol.cfm?p_codice_occhiale=PO_3001S Disse i Havana eller dark havana? Havana. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hvordan tror dere formen på de vil passe til et passe smalt ansikt? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Selv gikk jeg for Ray Ban Clubmasters i 49 25 140 elns., og gleder meg veldig til de kommer! Har også et smalt ansikt, så ville anbefalt noen litt mindre briller. Persol 0649 i Tortoise/Brown angrer jeg nesten litt på at jeg ikke kjøpte. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Selv gikk jeg for Ray Ban Clubmasters i 49 25 140 elns., og gleder meg veldig til de kommer! Har også et smalt ansikt, så ville anbefalt noen litt mindre briller. Persol 0649 i Tortoise/Brown angrer jeg nesten litt på at jeg ikke kjøpte. Er brillene fra Otticanet ekte? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 De var litt for spesielle. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Otticanet er kjent for å føre ekte briller. Vil si de er meget pene, ville anbefalt deg å gå til en optiker prøve på noen briller med glass i 49-52 i størrelsen. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Kjører meg en tur til otikeren jeg tenker jeg. Greit å se det i levende live. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Var hos optikeren, der røsket jeg med meg disse: Endret 26. april 2011 av fiskebollebiff Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg gikk inn med en negativ holdning til wayfarers og kom ut med noen. Nå er det strengt tatt New wayfarer det jeg kjøpte da. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 http://www.otticanet.com/persol.cfm?p_codice_occhiale=PO_3001S Disse i Havana eller dark havana? Dark Havana. Blir for mye brunt med Havana og brune glass. Er mye penere med Dark Havana og de grå/grønne glassene. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det ble ikke de fra persol, ble et par New Wayfarer isteden, bilder ligger et par poster ovenfor:) Lenke til kommentar
Special P Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Har lett lenge etter butikker i Bergensområde som selger disse brillene. Finner heller ingen norske nettbutikker som selger de. Må kjøpe fra USA ellerno og da blir det så mye avgifter. Noen som vet hvor de kan kjøpes? Kunne tenkt å prøv de i virkeligheten får jeg blåser av så mye penger på solbriller. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Var å prøvde 20 par solbriller på en butikk idag, følte ikke jeg passet i noen av dem. To big to wide to small to weird . Off ! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Husk at det er mulig å få solbriller i forskjellige størrelser (ihvertfall hos optikere). Måtte selv få Synsam til å bestille inn et par i en mindre størrelse. Hvis formen på solbrillen fungerer er det jo bare å spørre om de har andre størrelser, eventuelt få de til å bestille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå