Toska92 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hvorfor bruke mer enn 300kr på solbriller? Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Kvalitet? Fikk brillene her om dagen, ble jævlig bra. De er store da, i forhold til f.eks. Wayfarer, så vet ikke hvor bra det hadde passet en som ikke har så stort hode som meg. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 RB 4147 finnes ikke i flere str? På solglass.no står det at lens på 55 er small, men da er det mye smått på Otticanet? Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg er ganske sikker på at de bare finnes i èn størrelse -- det var i hvert fall ingen mulig til å spesifisere størrelse da jeg bestilte. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hvilke briller synes folket er finest, eller Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 De øverste hadde det ikke vert for det hvite. Wayfarers er jo heller aldri feil. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 De øverste finnes i sorte også, men helt sort synes jeg blir litt kjedelig :/ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 De nederste, helt klart. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Okai, da er de nederste bestilt Bestilte egentlig de øverste, men de hadde dem ikke på lager. Og nå har det snart gått 1 mnd siden jeg bestilte, og de har fortsatt ikke fått dem inn. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Wayfarers er alltid en slager så der har du nok gjort et kupp, funker til de fleste hodeformer også! Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Får håpe det, er vel ikke en Wayfarer å fordrive her i byen, så får ikke prøvd dem :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Du har ingen optiker du kan stikke innom altså? Eventuelt se om du finner en billig lookalike på nærmeste HM. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hvorfor bruke mer enn 300kr på solbriller? Fordi man vil ha noe som ikke ser ut som dritt? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ok noen som har forslag til noen solbriller som ser bra ut?, de skal være billige og ikke være wayfarers eller pilotbriller. Trenger noe jeg kan slenge rundt med å ikke være forsiktig med. Jeg har et slankt avlangt ansikt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Kvalitet? Det er ikke alltid dyre solbriller oser kvalitet , det kan jeg skrive under på Som oftest er de mer skjøre en billige solbriller, fks tynne rammer som ikke tåler noe som helst av belastning før de bøyer seg ut av posisjon. Men jeg er enig i at de dyrere solbrillene ser mye bedre ut en de billige Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Det ble jo gjort en test på solbrilleglass hvor de teste både billige solbriller og dyrere merkesolbriller, og det var på langt nær alle dyre solbriller som hadde glass som var noe å skryte av. Min erfaring ved å gå fra H&M-solbriller til et par fra Persol er dog bare positive. Glasset er betraktelige mye bedre og byggekvaliteten og utførelsen er selvfølgelig mye bedre. De føles rett og slett mer solide enn billige solbriller. Husker samboeren sa til meg at "ikke faen om du kommer til å ha de i mer enn én måned før du mister dem". Null problem sier nå jeg. Man får et litt annet forhold til noe som ikke koster 50kr, men 1k. En god investering vil jeg også påstå det var. Det er ikke alltid dyre solbriller oser kvalitet , det kan jeg skrive under på Som oftest er de mer skjøre en billige solbriller, fks tynne rammer som ikke tåler noe som helst av belastning før de bøyer seg ut av posisjon. Men jeg er enig i at de dyrere solbrillene ser mye bedre ut en de billige Den påstanden sliter jeg litt med, for det er nok langt fra tilfelle. Men det er klart tynne metallrammer aldri vil være det mest solide valget. Nettopp derfor jeg kjøpte solbriller med plastramme. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Du har ingen optiker du kan stikke innom altså? Eventuelt se om du finner en billig lookalike på nærmeste HM. Joa, men de har bare pilotbriller og "vanlige" solbriller. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Det er ikke alltid dyre solbriller oser kvalitet , det kan jeg skrive under på Som oftest er de mer skjøre en billige solbriller, fks tynne rammer som ikke tåler noe som helst av belastning før de bøyer seg ut av posisjon. Men jeg er enig i at de dyrere solbrillene ser mye bedre ut en de billige Den påstanden sliter jeg litt med, for det er nok langt fra tilfelle. Men det er klart tynne metallrammer aldri vil være det mest solide valget. Nettopp derfor jeg kjøpte solbriller med plastramme. Tror jeg må rette den til : som ofest er de LIKE skjøre som billige solbriller. Kan være jeg har vært uheldig med mine. Det ene paret var Boss med tynn ramme, hadde de vel i 2 måneder før de var ubrukelige. Det andre paret var Bruuns Bazar , tykk plastramme, men der hoppet solbrilleglasset ut etter et par måneders bruk, fikk det aldri til å sitte skikkelig etter det I år vet jeg ikke hva jeg skal gå for, har lyst på litt spesielle aviators/pilot, som ikke alle andre har. Noen tips ? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Du har nok vært uheldig med merke av solbriller hørtes det ut som. Hva med å kjøpe solbriller av noen som kan lage solbriller, feks Ray-Ban eller Persol? Det med at glasset datt ut tviler jeg sterkt ville skjedd med noen av noe høyere kvalitet hvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hva skal egentlig til for at glassene skal sprette ut av ramma? Regner med at hvis man er forsiktig og har brillene i etui vil det ikke være noe å være redd for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå