Atmosphere Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Tror det blir til at jeg bestiller disse: Prøvde vanlig Wayfarer og Clubmaster, men synes de ble for skrå langs kanten (har høye kinnben), så de så litt rare ut. Brillene over er litt mer firkantede, så de blir nok bedre. Har et par originale pilotbriller (ikke den nyere typen, men de gamle med større glass), og de passer jeg veldig bra, men vil ha noe annet … D Endret 1. april 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Bestile meg brillene over, nå. Fant forresten en funksjon som heter Vitrual Mirror på nettsidene til Ray-Ban. Morsomt. Endret 2. april 2011 av Jude Quinn 1 Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Noen meninger? Og tror dere det vil være mulig å sette inn glass med styrke i disse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Bilde Og det du vil fram til, er...? Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Bilde Og det du vil fram til, er...? Det er ganske åpenlyst at jeg synes slike solbriller er kule, siden jeg posta bilde av de. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 De kan være kule -- jeg ser for meg at svært få kler dem. En som kler runde solbriller: Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) + John Lennon! Mulig han hadde runde biller, og ikke solbriller, men uansett kledde han dem. Også denne typen her: (Trykk på bildet, brillene synes nesten ikke hvis du ikke trykker... : p) Endret 3. april 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Allikevel, tør jeg påstå, hadde alle de tre sett bedre ut i andre briller.. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 + John Lennon! Mulig han hadde runde biller, og ikke solbriller, men uansett kledde han dem. Også denne typen her: (Trykk på bildet, brillene synes nesten ikke hvis du ikke trykker... : p) Irriterer meg grønn over at skjortesnoppen han har falt ut!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det er ganske åpenlyst at jeg synes slike solbriller er kule, siden jeg posta bilde av de. Det kan så være, men det faktum at det hadde vært mer givende for alle om du begrunnet årsaken til postingen av bildet til å begynne med er allikevel ikke til å stikke under en stol. Men så er du jo en forholdsvis fersk bruker. Jeg vet ikke om det er arroganse, latskap eller dumhet som gjør at du kun poster et bilde. Det gir strengt tatt tråden mye mer om du i det minste hadde sagt hva ved brillene du likte. Ellers blir det jo ikke mye til diskusjon, blir det vel? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Allikevel, tør jeg påstå, hadde alle de tre sett bedre ut i andre briller.. Superkjedelig tankegang. 2 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Allikevel, tør jeg påstå, hadde alle de tre sett bedre ut i andre briller.. Superkjedelig tankegang. Det kommer sikkert av timesvis med øving til fysikk Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det er ganske åpenlyst at jeg synes slike solbriller er kule, siden jeg posta bilde av de. Det kan så være, men det faktum at det hadde vært mer givende for alle om du begrunnet årsaken til postingen av bildet til å begynne med er allikevel ikke til å stikke under en stol. Men så er du jo en forholdsvis fersk bruker. Jeg vet ikke om det er arroganse, latskap eller dumhet som gjør at du kun poster et bilde. Det gir strengt tatt tråden mye mer om du i det minste hadde sagt hva ved brillene du likte. Ellers blir det jo ikke mye til diskusjon, blir det vel? Er jeg enten arrogant, lat eller dum om jeg kun poster et bilde? Det er en syltynn påstand å komme med. Jeg er ingenting av delene. Det blir bare for dumt om du skal si det. Jeg posta bare et bilde for å vise hvilke jeg synes var kule, enkelt og greit. Ingenting å henge seg opp i. Kunne, selvsagt, ha skrevet en ekstra kommentar om at "disse synes jeg er kule, liker dere dem?", men tenkte brillene i seg er ganske oppsiktsvekkende, og at folk da ville kommentere disse om de følte for det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Godt mulig jeg overreagerte, jeg var spesielt sliten og trøtt på kvelden og lot meg vel irritere litt i overkant mye. Beklager uansett, ser nå at det var tullete av meg å si det jeg gjorde. Ville bare påpeke at jeg syns det er bedre om man legger ved en kommentar når man poster bilder. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Tror det blir til at jeg bestiller disse: Prøvde vanlig Wayfarer og Clubmaster, men synes de ble for skrå langs kanten (har høye kinnben), så de så litt rare ut. Brillene over er litt mer firkantede, så de blir nok bedre. Har et par originale pilotbriller (ikke den nyere typen, men de gamle med større glass), og de passer jeg veldig bra, men vil ha noe annet … D hvilke briller er det? prøvde et par når jeg var på flyplassen i Amsterdam sist men glemte å notere ned produktnummeret. og hvor bestilte du de fra? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) De er en av Wayfarer-modellene til Ray-Ban. Bare kikk litt rundt på oticcanet, så finner du dem. e: de har en slående likhet med disse? Endret 17. april 2011 av Noburu Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) RB4147 heter de. Har akkurat bestilt samme selv. Får dem nok i løpet av kommende uke. RB4147 601/58 heter modellen jeg har bestilt. Den som er avbildet over ligner mer på RB4147 601/32. http://www.ray-ban.com/uk/products/sun/RB4147?var=601/58 Endret 17. april 2011 av DJCrapBag Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Stemmer det, men kjøpte "Shiny Avana" i stedet. Får dem på mandag eller tisdag, i følge Fedex. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Otticanet sender ikke fra Norge, ikke sant? Så man må ta med toll, mva osv? Edit: toll/mva-tråden sier tollfritt Edit2: Jeg vurderer de brune RB som Jude Quinn la inn bilde av. Hvordan er de til oss som er ganske smale? Endret 22. april 2011 av DBM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå