Basusjernet Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 For omtrent et år siden byttet jeg nummer. Helt siden dette skjedde så har jeg blitt jevnlig oppringt av bergensere og hva annet er. Vestlandet er ihvertfall området etter det jeg har forstått på språket. Det hender også at jeg får meldinger. Er det slik at telefonselskapene resirkulerer nummer? Sånn at jeg går rundt med det gamle nummeret til noen? Det gjør meg egentlig ingen ting, men jeg synes det er litt snodig? Har Telenor forresten. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har samme problem her Irriterende at folk skifter nummer ved abbonomang/operatør bytte og. Du kan vel slippe unna så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det tar omtrent 6 måneder fra et abonnement blir avsluttet til telefonnummeret blir gjort tilgjengelig for andre kunder. I dag er sjansen veldig liten for å bli tildelt et nummer som ikke har vært i bruk før. De gangene det skjer er stort sett når Post og teletilsynet tildeler mobiloperatører nye nummerserier, og det skjer ikke ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå