Gsx1000r Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Skulle gjerne hatt litt tips fra folk som har overklokket 965 cpu'er. Har ett prog fra evga som skal kunne gjøre endringene rett i windows istede for å bruke bios for klokking. Men der spørsmålet mitt egentlig ligger er hvor mye og hva jeg bør kjøre opp på både multiplier og cpu spenning osv?! og beste måten å sjekke stabilitet på systemet. Lenke til kommentar
Stig'n Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Skulle gjerne hatt litt tips fra folk som har overklokket 965 cpu'er. Har ett prog fra evga som skal kunne gjøre endringene rett i windows istede for å bruke bios for klokking. Men der spørsmålet mitt egentlig ligger er hvor mye og hva jeg bør kjøre opp på både multiplier og cpu spenning osv?! og beste måten å sjekke stabilitet på systemet. Du bør gå igjennom OC guider om du skal clocka systemet ditt. Det er det første du må gjøre. 965? As in: de gamle Pentium cpuene eller den nye 1366socket I7 965 ? List opp alle dine spesifikasjoner, så er det enklere å hjelpe til... edit: pentium var vel 925, arh. antar det er i7'en... >>>check it<<< kilde: http://www.overclock.net/intel-cpus/419786...y-i7-965-a.html Endret 27. mai 2009 av Stig'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå