Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan ha sex med en jomfru?

Gjest JackD

Anbefalte innlegg

Gjest JackD

Hei. Den nye kjæresten min er jomfru, og er veldig trang i skjeden. Hva kan jeg gjøre for å gjøre det første samleiet mer behagelig for henne? Jeg har ikke noe superstort utstyr. Fyller godt ut en standard størrelse kondom, men ikke noe mer enn det. Er veldig redd for å skade henne!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest JackD

Takk for sinnsvakt raskt svar :)

Så det er to alternativer: Henne rir meg, eller jeg gjør det samme jeg gjorde da jeg hadde analsex med eksen?

Vil tro at sleiking og fingring er obligatorisk?

Lenke til kommentar
Gjest JackD

Du forstod sikkert hva jeg mente. He he :)

Noen som har noen generelle tips for å få henne til å ha det bedre? Jeg hadde et langtidsforhold tidligere, men det jeg gjorde på det jenten fungerer ikke på denne. Så jeg må starte fra scratch. Jeg vil helst slippe å spørre henne for mye i starten og heller imponere med et godt utgangspunkt :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente22_*
Du forstod sikkert hva jeg mente. He he :)

Noen som har noen generelle tips for å få henne til å ha det bedre? Jeg hadde et langtidsforhold tidligere, men det jeg gjorde på det jenten fungerer ikke på denne. Så jeg må starte fra scratch. Jeg vil helst slippe å spørre henne for mye i starten og heller imponere med et godt utgangspunkt :)

Ta deg tid ihvertfall. Vis at du liker hele henne. Jeg antar at dere kanskje har rota litt før? Mange jenter er også ganske usikre på seg selv første gangen, redde for at de gjør ting galt o.l Så fortell henne hvor mye du liker henne, hvor pen hun er, ta på henne(og ikke bare på puppene og kjønnsorganene). Det skader ikke å gi henne kontrollen, som nevnt tidligere, men siden hun er uerfaren, kan det hende hun er for usikker på seg selv til å virkelig ta kontrollen. Men ihvertfall gi henne følelsen av kontroll, at dersom det blir vondt, så stopper dere eller tar en pause, og at det gjør ingenting. Det er stund siden min første gang, men jeg har opplevd en "annen første-gang", ganske nylig, da jeg har opplevd et ganske brutalt overgrep som gjorde at jeg mitt forhold til sex ble helt forandret og gikk uten sex i lang tid. Hadde ganske nylig sex for første gang etter det med min kjæreste, og det føltes som om det skulle være første gangen.

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hva du gjorde første gangen du hadde analsex med din tidligere kjæreste. Men om hun lå på rygg og du var gruelig veldig forsiktig ville jeg ha gått for den. Det er enklere for dama å gjøre noen gleppetak mens hun sitter oppå deg, og får smerte pga. det, enn når du som er mer erfaren tar det veldig rolig mens hun forteller deg hvordan det går.

Dama slapper mer av om hun får ligge og, nettopp, "slappe av" ;).

Om vi tar den andre versjonen, uten glidemiddel og kjørte på doggystyle mens hun hadde klesklyper på klitten, vil jeg si nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...