Spasmer Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg har fått et rart nettverksproblem på den stasjonære pcen min. Problemet er det at jeg ikke får koblet meg på nett. Noen ganger får jeg koblet meg opp men bare lokalt, noen ganger med begrenset eller ingen tilkobling (dvs 0 nett), eller som vanlig får jeg ikke koblet meg opp i det hele tatt, en sjelden gang komer jeg kanskje på nett i 10 sekunder. jeg tviler på at det er noe virus siden jeg plutselig en morgen ikke kom meg på nett og jeg hadde ikke lastet ned noe kvelden før eller gjort noe utenom det normale heller. jeg har testet alt med å reinstalere driver osv, jeg har også testet med et annet netverkskort og problemet er der fortsatt. noen som kan ha en anelse hva som kan vere feil? jeg har vista ultimate 32, siemens se366 router, ja andre maskiner kommer på nett ja. har restarta router og det virket ikke. men jeg testet med den innbygde routern i modemet (type telenor multimodem) og da fikk jeg koblet på trådløst, men denne routeren er ikke noe alternativ å bruke. Så håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
magnusgb Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvis du har dårlig signal så kan du prøve å komme deg litt nærmere ruteren. Lenke til kommentar
Spasmer Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 nei signalet er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå