Tonej Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hei! Jeg tar VK1 elektrofag som privatist og skal ha skriftlig og muntlig eksamen i engelsk snart. Jeg har lest læreboka, læreplanen og funnet mye informasjon på internett. Jeg kan det meste greit, men det jeg lurer på er om noen har tatt allmennfagene på yrkesfag som privatist? Halve engelskboka er om Storbritannia og halve elektrofag. På skjemaet jeg har fått står det at den engelskeksamen jeg skal opp i, både skriftlig og muntlig, er for VK1 alle studieretninger. Kan jeg da få spørsmål som omhandler elektrofag? Har de en engelskeksamen for elektrofag, en for byggfag, en for rørfag osv. eller er den felles for alle studieretninger der man bare får spørsmål om det som har med Storbritannia og engelskspråklige land å gjøre? Synes privatistkontorene og skolene er altfor dårlige til å informere om sånne ting. Det er skikkelig vanskelig når man verken får tips fra lærer eller eksamensemne dagen før... Merker jeg gruer meg litt! Hvis noen har vært borti dette er jeg takknemlig for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå