thklinge Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Alle 360er har hatt HDMI lenge, dama har ikke peiling. Lenke til kommentar
SaNxo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Alle 360er har hatt HDMI lenge, dama har ikke peiling. Lol okey men da skulle jeg bare ha kjøpt en da... gah... unødvendig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98172347 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg var på Gamestop i dag, og dama i kassa sa "Nei" da jeg spurte om arcade boxene som kostet 999 hadde HDMI. Enten hadde hun ikke peiling, eller så er det faktisk ikke HDMI på alle... Which one is it?Som du ser av posten min rett over dette innlegget ditt så hadde jeg allerede kjøpt en slik pakke og bekreftet at den har HDMI. Blir nok en til i dag Lenke til kommentar
· Kebabkongen · Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Er det Jasper-utgaven som selges i dette tilbudet hos GameStop? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Er det Jasper-utgaven som selges i dette tilbudet hos GameStop? Det tror jeg, men er ikke helt sikker. Hvis noen her har kjøpt en arcade derfra er det fint om dere sier hvilken versjon dere har fått Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det er Jasper. Med intern minnebrikke (og HDMI). Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det er Jasper. Med intern minnebrikke (og HDMI). Er denne mod-bar? Kom akkurat hjem fra ferie til 3 røde ringer og trenger en ny xbox Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98172347 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det er Jasper. Med intern minnebrikke (og HDMI). Er denne mod-bar? Kom akkurat hjem fra ferie til 3 røde ringer og trenger en ny xbox Ja. Vist du også hadde lest hva jeg skrev i innleggene mine så har jeg kjøpt den og moddet den.Dere må lese litt mer nøye før dere spør Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 litt offtopic: men hvordan oppstår røde ringen? Og hva gjør den/tegn på at den er dead and gone? Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 enten xboxen blir VELDIG varm, eller kabler sitter ikke ordentlig i! men jeg tror de fleste xboxer får røde ring på grunn av overhetinga! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 enten xboxen blir VELDIG varm, eller kabler sitter ikke ordentlig i! men jeg tror de fleste xboxer får røde ring på grunn av overhetinga! 90% av alle overopphetinger skjer ved feil plassering av xbox. (dvs inneklemt blant andre komponenter eller inne i skap.) Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Kan en bruke standard HDMI kabel, eller må en bruke Micro$oft sin? http://cdon.no/spill/xbox_360_hdmi_av_cabl...icrosoft-873182 Endret 29. mai 2009 av Kløno Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kan en bruke standard HDMI kabel, eller må en bruke Micro$oft sin?http://cdon.no/spill/xbox_360_hdmi_av_cabl...icrosoft-873182 Du kan bruke en 1.8 meters HDMI kabel fra DealExtreme til 48 kr, alle HDMI kabler er prikk like inni uansett hva de koster Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 alle HDMI kabler er prikk like inni uansett hva de koster Nei. Ikke alle er HDMI 1,3. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 alle HDMI kabler er prikk like inni uansett hva de koster Nei. Ikke alle er HDMI 1,3. Jaja. Alle v1.3 kabler er like da Trodde ikke man solgte eldre versjoner lenger. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det er Jasper. Med intern minnebrikke (og HDMI). Hva er "Jasper"? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det er Jasper. Med intern minnebrikke (og HDMI). Hva er "Jasper"? Nyeste versjon av 360n Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jaja. Alle v1.3 kabler er like da Det er riktig Hva er "Jasper"? The new Xbox 360, named "Jasper", is a feat of engineering that puts out less heat, uses less energy and should be more reliable. But why? What's the difference? Here's what's different and how to know you're buying one -- without taking it apart. There's a new Xbox 360 in town and he goes by the name of "Jasper". Here's what you should know about the new units and how to tell if you're looking at one when you find one in the store. Microsoft, in its constant search for cooler, more reliable hardware, has revised the Xbox 360 a number of times in the past, and, as of October 2008, they've done it once again. The new Xbox 360 features lower power requirements and lower heat output by shrinking the size of the CPU and GPU chips. The latest model of the Xbox 360 ships with a 65 nanometer CPU and GPU which should help to increase reliability. Less heat means fewer chances of mother-board warping and resulting in the "Red Ring of Death" we've all come to know and love about the Xbox 360. Also, because the chips consume less power, a lower wattage power supply was called for in the form of a 150 watt supply versus the older, 175 watt supply. Finally, the on-board system memory has been raised to 256MBs, allowing even units without a hard disk drive to enjoy the New Xbox Experience. http://www.brighthub.com/video-games/conso...cles/19044.aspx Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Noen som vet om de har igjen flere slike på Hamar?(eller på landsbasis for den del?) Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Noen som vet om de har igjen flere slike på Hamar?(eller på landsbasis for den del?) Massevis igjen hos gamestop. Det er ikke akkurat slik at 360 selger bra i norge, selv til under tusenlappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå