SRD Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg har i dag en Nova 3 bag, men den begynner å bli alt for liten. Derfor trenger jeg en ny bag, og jeg har tenkt å kjøpe en som vil vare en stund. Den må kunne ha plass til: - Samsung GX-10 med batterigrep og Pentax 50-135mm F2.8 objektiv påmontert - Tamron 17-50mm og 70-300mm - Blits I tillegg til dette tenker jeg på å kjøpe ett ekstra kamerahus om ikke så alt for lenge (det må altså være plass til to hus), det kommer sikkert også flere objektiver med tiden. Jeg har også en 13" maskin jeg gjerne vil ha med i bagen, men dette er ikke et must. Til nå har jeg sett litt på Lowepro Classified 250 og Stealth Reporter D400 (og høyere) AW . [https://prisguiden.no/product.php?product_id=103000]Classifeid 250[/url] Stealth Reporter D400 Stealth Reporter D550 Hvilken bag skal jeg velge? Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Du vil ikke vurdere en sekk heller? Med såpass mye utstyr blir det hakket mer komfortabelt å bære, pluss større plass. Med f.eks Slingshot får du også rask tilgang til utstyret, du svinger bare sekken fram på magen. Trekker-serien til Lowepro har også god plass. Du har også festemuligheter for stativ på sekkene, pluss egne litt større lommer (til f.eks en notebook). En kombinasjon med sekk og veske blir også enklere å håndtere enn to vesker, om det skulle bli for liten plass i den nye bagen etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå