billywillie Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har nå kjørt malwarebytes og combofix. Vet ikke om combofix var nyttig da dette problemet er på en ekstern disk som jeg har koblet til via usb. (maskinen som disken var på nektet å starte) Men her er i hvertfall loggenet ComboFix.txt mbam_log_2009_05_12__15_40_58_.txt Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kopiere fet tekst under bildet->åpne notisblokk og lim inn. Lagre på skrivebordet som CFScript.txt Gjør som på bildet combofix vil starte,Post logg c:\combofix.txt File:: c:\windows\bwUnin-8.1.1.50-8876480SL.exe Det ser rimlig greit ut,problemet du har med ekstern disk har nok ikke noe med maleware og gjøre. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Etter det jeg har skjønt så scanner combofix c disken. I og med at denne disken er koblet til via usb så blir den disc d. Malwarebytes skannet og fjernet 16 filer på d disken. Problemet er at når jeg nå setter harddisken inn i maskinen som ikke ville starte, så starter windows nå. Men jeg kommer bare til påloggingsskjermen. Trykker på logg på brukernavn, windows sier logger på og 2 sek. etter så logger den av igjen. Samme skjer også i sikkerhetsmodus. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 I sikker modus har du tilgang til en konto som heter Administrator. Skjer det samme med den? Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Ja, det samme med administrator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå