Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger råd for å få kontakt med person

Gjest Guest_Knut_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Knut_*

Ok, det har seg slik at jeg har blitt grusom forelsket i en jente i trinnet over meg. Jeg går i 1. VGS, hun i 2. Og NEI, det er ikke skolens hottie dynket med brunkrem og sminke, men virker som en mer anspent og kanskje "beskjeden" type.

Iallefall, problemet er å få kontakt med henne. Selv om aldersforskjellen er liten, virker det som et tiår mellom alderstrinnene. Litt vanskelig å sette seg ved siden av henne i bussen og starte en random samtale. Må være en grunn til det (?)

Så spørsmålet er: Har noen noe råd for å få litt kontakt med denne personen? For å så kanskje utbrodere det senere. Få facebooken hennes iallefall :p Noen som har vært i en lignende situasjon?

btw, vi tar forresten samme buss til og fra skolen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_jente_*

sett deg ved siden av henne og presenter deg! dette er den eneste måten å få kontakt på. det viktige er at du klarer å holde igang samtalen, men det burde du greie hvis du tenker litt over det først. lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_*
Det som er liksom problemet...blir litt "klein" å sette seg ved en og presentere seg selv :S

vet, men du har ikke så mange muligheter.. hvis du virkelig liker henne, må du bare gjøre det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_*
Ta på deg ditt største smil og sett deg med jenta på bussen og spør:

"Hey bussjente, hvorfor stalker du meg?"

det bør også fungere rimlig bra! :!:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Knut_*
hvilken skole går du på forresten? bare nysgjerrig...

Sosseskole, sier ikke mer .. :p

Vargan: Joa, den skal jeg spare til en fin regndag ^^

Lenke til kommentar
Det som er liksom problemet...blir litt "klein" å sette seg ved en og presentere seg selv :S

Tro det eller ei, men det er faktisk ikke klein :D

Det er bare noe som sjenerte mennesker har fått det for seg at er klein. Man må faktisk snakke med hverandre for å få kontakt. Ingen verdens ting skjer hvis man ikke gjør noe for å få det til å skje.

Og hvis alle skulle gått rundt og trudd at å sette seg ved siden av noen og si "Hei" er klein, så hadde dette vært en veldig trist og ensom verden.

Du kan ikke få kontakt med noen uten å si noe til de en eller annen gang, et eller annet sted. Så hvis dere tar samme buss på vei til og fra skolen, så er jo det en glimrende anledning til å få i gang den kontakten. :)

Sett deg ned ved siden av henne på bussen, og si hei. Tenk gjerne ut noen samtaleemner på forhånd, så du er sikker på deg selv, og at du klarer dette uten problemer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...