Makri Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hei, jeg har en PC som jeg case modda for noen år tilbake. Bare blå LEDs bortsett fra vifta som er rød eller blå med tanke på temp. Jeg lurte på om noen hadde noen bra ideer eller erfaring med sound activated Cathode? har tenkt å få istand dette, henholdsvis i fargene rødt og grønt. også lurte jeg på to ting til: Er det noen bra casemodding butikker i Norge? Og går det an å koble LED til en sound activated module som denne eller denne? Tenker da på to grønne katoder på den ene sound modulen, og evt. 2 eller 1 rød effekt LED (mye bra LED som ser annerledes ut eller lyser spesielt og sånn) på den andre modulen? Bilder av PCen så langt: PC på PC av: PC tatt av sidevegg (1) PC Tatt av sidevegg (2) Endret 12. mai 2009 av makri Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Sjekk denne tråden hvis det er lignende spørsnål du er ute etter svar på. Les litt om denne, og se om du får noe nyttig ut av det (Linkene dine funker ikke) Lenke til kommentar
Makri Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Sjekk denne tråden hvis det er lignende spørsnål du er ute etter svar på. Les litt om denne, og se om du får noe nyttig ut av det (Linkene dine funker ikke) funker de ikke??? sec, skal ordne det, takk for tips anyway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå