Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er galt?!?!


Gjest Anonym gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym gutt

Jeg håper jeg kan få noe hjelp her. Setter veldig pris på svar fra dere, damer.

 

Jeg er russ i år og fikk vite dagen før stavanger treffet at en jente jeg kjenner er keen på meg, og at hun har vært det i lang tid. Jeg har blitt fortalt om alt hun gjør og at hun blir helt rar når hun er sammen med meg, uten at jeg merker det selv, av veninnene hennes. Hun hadde f.eks begynt å gråte når hun så at jeg klina med en annen jente, og at hun hadde bestemt seg for å gi meg opp helt til jeg tok kontakt med henne og begynte å snakke mer med henne.

 

I hele helgen har vi hatt det veldig koselig, og har "holdt på" og hatt det fint. Hun er ganske sjenert og jeg har aldri lagt merke til at hun liker meg før vi fant hverandre. Tror det er en blanding av at hun er dårlig til å vise det og at jeg ikke er observant nok.

 

Når vi først er sammen vil hun nesten ikke la meg gå, men igår når vi var sammen igjen (på et russetreff) så stakk hun plutselig av, hun begynte å danse med andre gutter osv, og jeg ble litt lei meg/frustrert av det og lurte på hva hun drev med. Har senere snakket med besteveninna som sier hun er helt rar i fylla og at hunfreaker ut når hun får det hun har villet han så lenge. at hun på en måte blir redd. Den derskjønner jeg overhodet ikke. Hva er greia? For meg er det helt ulogisk.

 

Alt har tross alt nesten skjedd i fylla og jeg ringte istad for å høre hva hun tenker, og hun sa at hun var veldig full og ikke husker så mye, + at hun vil ta ting som det kommer og at hun blir veldig likegyldig i fylla, så jeg vet liksom ikke helt hva ejg skal gjøre. Jeg har alltid vært betatt av hun og ble jo ekstra keen når jeg får høre at hun er VELDIG keen, og har vært det lenge.

 

Jeg har ikke vært for pågående, det er jeg og veninna enig om, men jeg skal bare ta det litt med ro fremover og se hva hun vil gjøre..

 

Damer er rare.. :sukk:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_jente_*

Ok, her er saken:

dette betyr ikke at hun ikke liker deg. poenget er at plutselig er alt hun har drømt om blitt virkelig, og da

er det ikke rart at hun er litt forvirra. bare vær der for henne når hun er klar, hun kommer til å komme tilbake til deg.

Lenke til kommentar
Gjest Anonym gutt
Ok, her er saken:

dette betyr ikke at hun ikke liker deg. poenget er at plutselig er alt hun har drømt om blitt virkelig, og da

er det ikke rart at hun er litt forvirra. bare vær der for henne når hun er klar, hun kommer til å komme tilbake til deg.

 

Det var akkurat det veninna sa også, at jeg bare må gi hu tid. men jeg bare ble så drittlei igår når hun pluitselig går til 2 andre gutter og danser med de osv foran meg, og veninnene sier at hun er DRITKEEN på meg fortsatt liksom. Vet med meg selv at jeg aldri hadde gjort det hvis jeg var keen på noen, men fylla har vel kanskje skylda..

 

:(

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_*

det er lov å være sur for det, men du bør nok ikke si det for kraftig. bare la henne vite at du liker henne, og at du ikke setter pris på at hun danser med andre. hun vil sansynligvis like det.

Lenke til kommentar
Gjest Anonym gutt

men hun har aldri hatt et ordentlig forhold og er virkelig keen, så jeg skjønner ikke hvorfor hun gjør noe av det hun gjør. Faen så mye dumt jenter må gjøre ass:P

Lenke til kommentar
Gjest Anonym gutt

Hva bør jeg gjøre nå da for å få hun? er ikke spesielt erfaren selv, men jeg vet at hun er veldig keen, men tror hun bare har noia. Skal jeg bare gi det til, evnt spille lit hard to get eller vil det fucke opp mer?

Lenke til kommentar
Hva bør jeg gjøre nå da for å få hun? er ikke spesielt erfaren selv, men jeg vet at hun er veldig keen, men tror hun bare har noia. Skal jeg bare gi det til, evnt spille lit hard to get eller vil det fucke opp mer?

 

 

Det beste her er at du tar det helt chill ! Ikke mas på henne , ikke send henne SMSer , ikke prat på MSN eller ring. Er mange gutter som fucker til ting med å ikke ha IS i magen. Nå må du være rolig og vente på at hun gir lyd ifra seg.

 

Grunnen for at hun danset med andre gutter på den russefesten er nok fordi hun ville gjøre det sjalu. Du gjorde henne sjalu før med å kysse noen andre jenter. Er en del av gamet .

Lenke til kommentar
Gjest Anonym gutt
Hva bør jeg gjøre nå da for å få hun? er ikke spesielt erfaren selv, men jeg vet at hun er veldig keen, men tror hun bare har noia. Skal jeg bare gi det til, evnt spille lit hard to get eller vil det fucke opp mer?

 

 

Det beste her er at du tar det helt chill ! Ikke mas på henne , ikke send henne SMSer , ikke prat på MSN eller ring. Er mange gutter som fucker til ting med å ikke ha IS i magen. Nå må du være rolig og vente på at hun gir lyd ifra seg.

 

Grunnen for at hun danset med andre gutter på den russefesten er nok fordi hun ville gjøre det sjalu. Du gjorde henne sjalu før med å kysse noen andre jenter. Er en del av gamet .

 

Takk for svar, setter skikkelig pris på det.. Det er også planen, å ta det helt chill, men det jeg tenkte er følgende:

 

Siden hun er relativt sjenert når det kommer til kjærlighet, forhold osv, vil det kanskje bare ødelegge å være tilbaketrukken og ikke sende mlder osv? Vil det føre til at hun bare gir meg opp og tenker, "nei nå dreit jeg meg ut"?

 

Eller vil hun likevel komme til å ta kontakt ?

 

vanskelige greier. Desutten hva gjør jeg hvis HUN tar kontakt over msn, sms nå?

Lenke til kommentar
Grunnen for at hun danset med andre gutter på den russefesten er nok fordi hun ville gjøre det sjalu.

 

Grunnen til at hun danset med andre russ uavhengig av kjønn, er fordi russ gjør sånt. Jeg har aldri hørt om noen som er usikre med manglel på selvinnsikt som bevisst prøver å gjøre folk sjalu. Det er trekk som ikke går hånd i hånd i min bok. Det er bare dans.

 

Finnes det ikke en russeknute dere kunne tatt sammen? (Hvem tenkte kongla?) Som å være bundet sammen over en lengre periode?

Lenke til kommentar
Gjest Anonym gutt
Grunnen for at hun danset med andre gutter på den russefesten er nok fordi hun ville gjøre det sjalu.

 

Grunnen til at hun danset med andre russ uavhengig av kjønn, er fordi russ gjør sånt. Jeg har aldri hørt om noen som er usikre med manglel på selvinnsikt som bevisst prøver å gjøre folk sjalu. Det er trekk som ikke går hånd i hånd i min bok. Det er bare dans.

 

Finnes det ikke en russeknute dere kunne tatt sammen? (Hvem tenkte kongla?) Som å være bundet sammen over en lengre periode?

 

tja jeg er forsåvidt enig i det. Det er bare dans, men nå er jeg grisesjalu og skjønner ikke hvorfor hun ikke bare holder seg til han hun er keen på. Ang russeknute så vet jeg ikke, da følger jeg ikke akkurat det med å virke likegjyldig og ikke snakke til hun osv, men det er der jeg lurer på det jeg skrev over, ER DET LURT?

 

Vizzy, svar på det er du snill:)

(er du jente forresten).. Vil ikke være for kritisk, men trenger ikke svar fra 16 åringer eller 40. Må være noen som skjønner situasjonen

Lenke til kommentar
Takk for svar, setter skikkelig pris på det.. Det er også planen, å ta det helt chill, men det jeg tenkte er følgende:

 

Siden hun er relativt sjenert når det kommer til kjærlighet, forhold osv, vil det kanskje bare ødelegge å være tilbaketrukken og ikke sende mlder osv? Vil det føre til at hun bare gir meg opp og tenker, "nei nå dreit jeg meg ut"?

 

Eller vil hun likevel komme til å ta kontakt ?

 

vanskelige greier. Desutten hva gjør jeg hvis HUN tar kontakt over msn, sms nå?

 

 

Hun vil ta kontakt med deg og da vil du være der. Som du sier så er hun keen på deg, og hun vet at du er keen på henne. Hun kan ha blitt usikker nå, men nå har dere plutselig fått kontakt og ting har blitt annerledes. Derfor har hun trekt seg litt tilbake, kanskje hun er usikker eller trenger en liten pause for det har gått fort i svingene.

 

Iallefall ikke snakk for mye med vennina hennes ;) Fordi det kan gjøre deg paranoid og de er alltids lojal mot sine venniner. Så du vet ikke om dem kan leke med deg.

 

Så må du styre tingene når hun tar kontakt. Du kan ikke forvente at når hun tar kontakt så vil hun spørre om dere vil finne på noe. Naturen er slikt at alle gutter skal ta intiativ og lede hele veien. Dette liker jenter .. Men la henne ta første skrittet , så leder du ann videre.

 

Vist hun skriver til deg de nærmeste dagene på SMS , msn eller slikt. Så ikke freak ut , vær kald og svar kort på meldingne. Når hun blir litt mer rolig kanskje om 1 ukes tid. Så si til henne at du skal på kino , se film hjemme eller en tur , sir du til ho at hun får hive seg med;) Kan hende siden hun er usikker at hun ikke tørr å bli med hjem til deg. At du må ta henne med på kino for å gjøre henne mer trygg. Deretter ta besøk hjem en annen gang.

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar
Gjest Anonym gutt

Føler liksom at kino blir litt ungdomsskolen hvis du skjønner, men ja, det er jo en måte å gjøre det på..

 

 

Men angående det med å holde seg kald osv.. jeg ser hun stort sett hver dag, hvordan skal jeg være ovenfor henne i virkeligheten?:p

 

Hvis jeg skal være iskald der vil hun vel tro at jeg absoluttikke er keen og at hun har fucka opp noe voldsomt?

 

hvis hun snakker til meg blir det vanskelig å ikke smile og se på hun

Lenke til kommentar
Føler liksom at kino blir litt ungdomsskolen hvis du skjønner, men ja, det er jo en måte å gjøre det på..

 

 

Men angående det med å holde seg kald osv.. jeg ser hun stort sett hver dag, hvordan skal jeg være ovenfor henne i virkeligheten?:p

 

Hvis jeg skal være iskald der vil hun vel tro at jeg absoluttikke er keen og at hun har fucka opp noe voldsomt?

 

hvis hun snakker til meg blir det vanskelig å ikke smile og se på hun

 

Når du møter henne i hverdagen så gir du henne oppmerksomheten , slik at hun føler seg komfertabel, har det morro med deg og trygg. Men ikke noe mer utover det. At du virker som at du er desperat. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er . Men vist kino blir for ungdomskole. Kan dere dra på cafe , shopping ilag eller å bowle. Gjør noe som er morsomt og du liker. Kanskje du kan vise henne noe og lære henne noe kult.

 

Du skal være slik du alltids er med henne ;) men ikke press deg på henne, keep it cool :)

Endret av Vizzy
Lenke til kommentar

Det er en markant forskjell på å være chill/cool og være iskald. :)

Du skal ikke være ignorerende og overlegen, men du skal heller ikke være for pågående og slitsom. At du skal være chill betyr ikke at du ikke kan smile til henne, eller at du ikke kan ta øyekontak, at du ikke skal snakke til henne, etc

Det betyr bare at du skal ha en laid back holdning til det hele. Ikke send henne 14 meldinger daglig, ikke prøv å fang oppmerksomheten hennes ved enhver anledning, osv.

Helt greit å svare på meldinger og MSN som du alltid har gjort. :)

 

Hun prøver deg bare. Hun tester for å se om du er en tøffel som godtar alt og ingenting, og trenger henne for å kunne leve livet ditt.. Eller om du er en selvsikker kar som har fullstendig kontroll på sitt eget liv, og vet at livet går videre uansett hva som skjer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...