RogueAlien Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hei jeg har lenge gått og sunget på badet slik som mange andre har i lang tid nå. Og det var vel noen år siden da jeg gikk til en musikkterapeut at jeg for første gang ble fortalt/oppdaget at jeg kanskje kunne synge. Eller at jeg i hvertfall hadde potensiale. Men nå har det seg slik at jeg ikke har vært på noen andre kurs siden den gang og har heller aldri prøvd meg i et band. Jeg spiller også litt gitar men på den kan jeg bare kalles middelmådig om jeg i det hele tatt når så langt opp. Så nå sitter jeg her og lurer på om det er sjangs for meg å bli vokalist hvis jeg jobber mye med stemmen og jeg lurer på hva dere her på forumet synes om stemmen min og om noen av dere med peiling kan gi meg noen tips til hvordan jeg kan gå fremover. Jeg er heller ikke erfaren med musikkprogrammer så der kan jeg nok trenge noen tips også. Dette er det jeg har av utstyr: M-Audio Fast Track Pro USB 1 stk Sharp PG48 mic Hodetelefoner Jeg har laget noen korte inspillinger hvor jeg synger noen få værs fra en av min favoritt vokalister Dio og hadde tenkt og laste dem opp her men det gikk ikke. Har dere noen tips om hvilke sider jeg kan bruke til å laste opp lydfilene mine og linke dem? Endret 12. mai 2009 av RogueAlien Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Jeg prøver å bruke zSHARE nå så får dere laste de ned derfra vis dere vil høre dem. Skal legge til linker når jeg er ferdig! Dont Talk To Strangers: Don_t Talk to Strangers.wav - 9.15MB F*en den bare hakket når jeg spillte den av fra nettet men kanskje den er ok hvis man laster ned. Prøver nå. EDIT: Den fungerer fint hvis man bare laster den ned. Heaven and Hell: Heaven And Hell.wav - 12.98MB Endret 12. mai 2009 av RogueAlien Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Damn for en stemme du har. Tror du kan komme langt her. Men, zShare lagga som bare F*en ja... Edit, legg ut MSN adressa di så kan du sende over der. Eller send på PM Endret 12. mai 2009 av Borden Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Takk for rosen! Det gjør godt å høre sånt. Men ja jeg vil finne en bedre upload side enn zSHARE. De hadde noe forferdelig mye reklame også. EDIT: Er det noen andre som vet om en bra men gratis side? Jeg har sett på noen men det er sikkert mye ræva der ute også. Endret 12. mai 2009 av RogueAlien Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Legg det på youtube. Bare lag en kjapp video i Windows Movie Maker og legg ut. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Men det er jo bare min stemme og ingen musikk. Ville det ikke være litt rart og legge det ut på youtube? EDIT: Anyway hvis du bare trykker download file på zShare så er filene i orden. Endret 12. mai 2009 av RogueAlien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå