Torethie Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hei alle sammen. Jeg har 2 problem med min Nokia 5800. Problem nr.1: Jeg har regelmessig søkt etter ny programmvare til min mobil. Men NUS finner ikke ny. Versjonen jeg har på tlf nå er 20.0.012 Den nyeste versjonen for denne mobilen er vel 21.0.025? Jeg har lest her på forumet at en med akkuratt same tlf og abb som meg fikk oppdatert sin. Hvorfor det? Kan noen fortelle meg hva som gjør at jeg ikke kan oppdatere min? Problem 2: Jeg hører ofte på musikk på steder der mobilen er i lydløs profil. Når jeg får en melding i denne situasjonen driver mobilen med no tull. Her er hva som skjer: Situasjon 1. Eg fikler med mobilen og trykker på ulike ting, skriver en meld foreksempel. Får eg da en melding spiller mobilen av musikken på høyttalerne, men ikke på øretelefonene. Og ja, mobilen er satt på Lydløs. 2. Mobilen ligger i lomma uten å bli rørt. Får jeg da en sms spiller tlf av meldingslyden på både høytallerene og øreproppene. Dette selv om mobilen er i lydløs profil. Kan noen si meg hva jeg skal gjøre for at dette slutter? Svært irriterende!! Er veldig takknemmelig for hjelp. Så lurte jeg nett på om noen kunne annbefale en plastikfilm som jeg kan ha utenpå skjermen. så den ikke riper opp? :!: Hilsen Tore.. Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå