Gå til innhold

[Løst]Noen som veit om Little big planet cheat / code ?

ToMMzY

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på noen noen veit om koder til Little Big Planet?

Gjerne en kode som runner hele spillet...

Kjøpte egentlig spillet for å lage baner, Men så fant jeg ut at jeg måtte runne spillet først...:p

...->Ned tur<-...

Takker på forhånd!

Hilsen ToMMzY.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok spille igjennom hele spillet for å samle alle boblene med gjenstander som du bruker for å bygge brett. Materialer, gjenstander og klistremerker.

Anbefaler deg å spille igjennom fordi du da får ett ganske godt innblikk i hvordan brettene er bygget opp. Mye ideer som kan vidreføres til egne brett.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spillet foran meg akkurat nå, så mulig jeg husker feil. Når du er inne i poden, går du til den planeten til høyre, "my moon" eller noe liknende. Der kan du gå inn i byggemodus, og du blir geleidet gjennom hvordan ting brukes og gjøres. Som nevnt her, må man gjennom spillet for å låse opp enkelte gjenstander, men ingen av de er nødvendige for å lage din egen bane.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke spillet foran meg akkurat nå, så mulig jeg husker feil. Når du er inne i poden, går du til den planeten til høyre, "my moon" eller noe liknende. Der kan du gå inn i byggemodus, og du blir geleidet gjennom hvordan ting brukes og gjøres. Som nevnt her, må man gjennom spillet for å låse opp enkelte gjenstander, men ingen av de er nødvendige for å lage din egen bane.

YES! TUSEN TAKK!!!!

DU ER DRIT KUL AS!!!!!!

:w00t:

Endret av Camrot
Fjernet overdreven bruk av smilies
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...